Kan Iphone niet registreren en ook niet terugzetten naupdate ios 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb vandaag mn Iphone per ongeluk geupdate naar IOS5. Nu zegt de foon kan niet registreren. Kan met de iphone niet meer bellen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan Iphone niet registreren en ook niet terugzetten naupdate ios 5
Goedemiddag,
Ik heb vandaag mn Iphone per ongeluk geupdate naar IOS5. Nu zegt de foon kan niet registreren. Kan met de iphone niet meer bellen. Een domme fout natuurlijk,wie kan mij helpen? Kan niet restoren. Hans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In DFU mode zetten en restoren naar 4.3.3!
|
|
||||
|
||||
Bedankt toxic,
Na diverse malen proberen ging ITunes in recovery mode. Heb 4.3.3 maar weer terug gezet. Hans |
|
||||
|
||||
Fijn dat het is opgelost.
Slotje dan maar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet bij CloudMe registreren | EvertStrack | iPhone algemeen | 4 | 08-06-11 12:33 |
Bronbestanden gewijzigd kan bestand niet terugzetten | Snoopy70 | iPad algemeen | 4 | 23-03-11 13:56 |
Kan backup niet terugzetten | Drinkyoghurt | iPhone algemeen | 3 | 28-12-10 17:14 |
kan reservekopie niet terugzetten | Guest-20191103144301 | Archief | 1 | 13-11-10 18:37 |
iPhone 3G: Kan niet met iphone gebeld worden ook niet na ultrasnow | vandenbossche | Unlock | 5 | 28-06-09 15:51 |
|
|