iphone 4 ombouwen van zwart naar wit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij vertellen of het geen problemen geeft bij een ombouw van een Iphone 4 van zwart naar wit., en wat dit zou mogen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 ombouwen van zwart naar wit
Kan iemand mij vertellen of het geen problemen geeft bij een ombouw van een Iphone 4 van zwart naar wit., en wat dit zou mogen kosten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De achterkant is geen probleem maar de voor de voorkant moet je eerst de batt enz weghalen en het kan zijn dat je front face kamera het daarna niet meer Doet de prijs weet ik niet helemaal zeker maar volgens mij rondt de 180 euro tenzij je het zelf doet maar dat zou ik niet doen.
|
|
|||
|
|||
dankjewel voor je info.Weet je ook of de originele fronten een witte knop hebben?want ik zie soms ook een zwarte knop en dan denk ik dat dat geen originele Apple front is.Klopt dat?? anne
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ervaring met ombouw van zwart naar wit? | tapijtkever | iPhone algemeen | 60 | 21-07-11 14:39 |
Zwarte iPhone 4 (scherm kapot) ombouwen naar wit. | Merijntje1 | iPhone algemeen | 0 | 21-06-11 21:35 |
iphone 4 zwart naar wit! | kleinebil | Koopinformatie Nederland | 0 | 04-06-11 13:50 |
Iphone 4 wit ombouwen LCD probleem | jeffrey412 | iPhone algemeen | 8 | 08-03-11 23:43 |
ombouw van zwart naar wit | bekside | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 13-10-10 23:56 |
|
|