inlogprobleem i-tunes en mobileme discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) halllo , heb ff vraagje: kan het zijn dat je geen mobilemeaccount kan aanmaken. moet ik nu wachten op icloud? en ik kan in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
inlogprobleem i-tunes en mobileme
halllo ,
heb ff vraagje: kan het zijn dat je geen mobilemeaccount kan aanmaken. moet ik nu wachten op icloud? en ik kan in de app store niet inloggen met het apple id maar ik kan wel inloggen in" zoek mijn iphone" die gebruikt toch het zelfde apple id als voor de app store alvast bedankt pascal ps het gaat niet om me eigen iphone die doet alles perfect |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
niemand hier ervaring mee???
|
|
||||
|
||||
raar, ik kan wel inloggen in app store en ook mobile me ( normaal)
ik heb vandaag nog ingelogt in de app store maar niet in mobile me |
|
|||
|
|||
Aanmaken nieuwe accounts is volgens mij niet meer mogelijk, bestaande accounts blijven nog wel doorwerken (ik heb gratis verlenging gekregen to 2012).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store | dureappel | iTunes | 3 | 30-12-11 18:28 |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
I tunes | erwin14 | iPad algemeen | 4 | 27-07-10 13:08 |
|
|