//

"Update alles" knop werkt niet

"Update alles" knop werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen werkt mijn "update alles" knop niet meer in de app store. Per app updaten werkt wel. Iemand een idee hoe dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-11, 09:05
awdehaan awdehaan is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 43
Standaard "Update alles" knop werkt niet

Sinds een paar dagen werkt mijn "update alles" knop niet meer in de app store. Per app updaten werkt wel.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Rebooten werkt in ieder geval niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-11, 11:47
lion lion is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard Update alles werkt ook bij mij niet

@awdehaan is er inmiddels al een oplossing gevonden want hij doet het bij mij ook niet meer.
  #3  
Oud 15-10-11, 12:01
awdehaan awdehaan is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lion Bekijk bericht
@awdehaan is er inmiddels al een oplossing gevonden want hij doet het bij mij ook niet meer.
Bij mij was het probleem dat ik onvoldoende ruimte had.
Voor nu kan de oorzaak ook liggen in het feit dat de te updaten apps voor iOS 5 zijn en de iPhone nog niet op iOS 5 draait.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Mobiel Datanetwerk" knop niet aanwezig Raikkonen_WC iPhone algemeen 8 25-02-11 13:54
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct Lancia iPhone Navigatie 14 10-10-09 14:57
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
Het icoontje "Telefoon" werkt niet meer Kenanus iPhone algemeen 7 14-08-08 18:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:53.