"Update alles" knop werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen werkt mijn "update alles" knop niet meer in de app store. Per app updaten werkt wel. Iemand een idee hoe dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Update alles" knop werkt niet
Sinds een paar dagen werkt mijn "update alles" knop niet meer in de app store. Per app updaten werkt wel.
Iemand een idee hoe dit op te lossen? Rebooten werkt in ieder geval niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Update alles werkt ook bij mij niet
@awdehaan is er inmiddels al een oplossing gevonden want hij doet het bij mij ook niet meer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor nu kan de oorzaak ook liggen in het feit dat de te updaten apps voor iOS 5 zijn en de iPhone nog niet op iOS 5 draait. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Mobiel Datanetwerk" knop niet aanwezig | Raikkonen_WC | iPhone algemeen | 8 | 25-02-11 13:54 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct | Lancia | iPhone Navigatie | 14 | 10-10-09 14:57 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
Het icoontje "Telefoon" werkt niet meer | Kenanus | iPhone algemeen | 7 | 14-08-08 18:29 |
|
|