iPhone 4 belt uit zichzelf, vnl. in buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie meerdere vragen hierover maar nog niet opgelost. Ik zie in mijn recente oproepen vaak allerlei nummers die ik zelf niet heb gekozen, vanuit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 belt uit zichzelf, vnl. in buitenland
Ik zie meerdere vragen hierover maar nog niet opgelost. Ik zie in mijn recente oproepen vaak allerlei nummers die ik zelf niet heb gekozen, vanuit mijn tas oid gebeurd. Ik heb een codeslot aan staan, zet de telefoon altijd uit met de knop bovenop voor ik m in mijn tas doe.
Het rare is dat het vnl. gebeurt als ik in het buitenland ben (enige instelling die ik verander is dat ik dataroaming uitzet). Overigens bel ik sommige mensen heel vaak op deze manier (niet mijn favorieten of laatst gekozen nummers ofzo) en verder zijn het willekeurige personen uit mijn adresboek. Ik denk zelf dat het misschien iets te maken heeft met stembediening. Die zou ik ook wel uit willen zetten maar dan moet ik een jailbreak (??) begrijp ik. Kortom, ik heb hulp nodig, inmiddels net 10 mensen gebeld onbedoeld vanuit Italie... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
automatisch, codeslot, stembediening, vanzelf, zichzelf |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G S Belt uit zichzelf | Impulsief | iPhone algemeen | 11 | 05-04-11 19:42 |
iPhone doet dingen uit zichzelf | ikke ja | iPhone algemeen | 6 | 24-09-10 15:29 |
[iPhone 2G] Toestel schakelt zichzelf uit | markiedam | iPhone algemeen | 5 | 13-04-10 03:55 |
iPhone zet zichzelf uit | S¡mon | iPhone algemeen | 8 | 27-11-09 00:12 |
Iphone trilt regelmatig uit zichzelf | Flipmoo | iPhone algemeen | 3 | 03-12-08 16:50 |
|
|