Witte iPhone 4, iemand last van haarscheurtjes? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag vandaag tot mijn teleurstelling dit op mijn telefoon: Hebben meer mensen hier last van? En valt dit onder garantie? Het is een iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Witte iPhone 4, iemand last van haarscheurtjes?
Ik zag vandaag tot mijn teleurstelling dit op mijn telefoon:
Hebben meer mensen hier last van? En valt dit onder garantie? Het is een iPhone van T-Mobile. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
volgens mij kan de behuizing geen haarscheurtjes hebben aangezien het speciaal glas is, waarschijnlijk heb je hem laten kletteren of gestoten, balen.
|
|
|||
|
|||
Ik zou het wel weten als ik hem had laten vallen, denk je niet? Ik heb hem ook nergens tegenaan gestoten. Ik ben behoorlijk zuinig op mijn spullen.
Ik verdenk de Vapor 4 bumpercase ervan: Ik heb de site gemaild waar ik deze gekocht heeft, maar daar beweren ze bij hoog en laag dat de case dit onmogelijk kan veroorzaken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? | moosterhof | iPhone algemeen | 1 | 18-10-09 21:35 |
Haarscheurtjes, wie heeft er last van? | Yzord | Archief | 3 | 21-09-09 13:12 |
|
|