agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) luitjes wat zijn de 2 kleuren in je agenda als je op het plusje likt en een nieuwe afspraak toevoegd de een is paars en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda
luitjes wat zijn de 2 kleuren in je agenda als je op het plusje likt en een nieuwe afspraak toevoegd de een is paars en de andere is oranje die staat standaard aan maar wat kan ik er mee
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wanneer zie je die twee kleurtjes?
zijn dat niet twee agenda's??
|
|||
|
|||
Dat zijn idd 2 verschillende agenda's
|
||||
|
||||
.... en die verschillende kleurtjes worden verklaard door, nadat je de agenda hebt geopend, linksboven op Agenda's te klikken.
|
|||
|
|||
[QUOTE=iDMi;697467]wanneer zie je die twee kleurtjes?
zijn dat niet twee agenda's??[/QUOTE emmm dat wil ik juist weten waar dienen die 2 kleuren voor dus afspraak met oranje aangevinkt maar wat is het nut hier van ???? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 augustus 2011 om 09:05 ---------- en wat kan je ermee als ik de ene in het oranje aan vink en de andere in het paarse ,wat is het nut van deze 2 kleuren ???? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda | Quatz | iPhone algemeen | 0 | 05-02-11 22:15 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda | ptje | Desktop-applicaties | 0 | 17-10-08 22:51 |
|
|