Verschillende manieren om te herstarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Reboot - uitzetten en dan aanzetten (of herstart vanuit SBSettings). Harde reset - aan/uit knop & homeknop tegelijk ingedrukt houden tot Apple logo verschijnt. Respring ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Verschillende manieren om te herstarten
Reboot - uitzetten en dan aanzetten (of herstart vanuit SBSettings).
Harde reset - aan/uit knop & homeknop tegelijk ingedrukt houden tot Apple logo verschijnt. Respring - snelle refresh/kill en heropbouw van caches, vergelijkbaar met opstarten Finder en alle apps op de Mac (via SBSettings, sommige JB tweaks en enkele normale instellingen). Soft reset - home knop 7 seconden ingedrukt houden. Refresh - ververst SBSettings. Handmatig vrijmaken geheugen - alle (actieve) applicaties killen/uitschakelen in de multitaskbar. Kloppen deze verschillende termen en definities? Ik was bezig met de wiki-artikelen doornemen en aanvullen aangezien ik twijfelde over reboot & respring en ik zag dat respring er niet eens instond.. Dus besloot maar een topic aan te maken met de termen & bijhorende definities, alvorens extra wiki's te maken voor de zekerheid Edit: Ze schijnen in de Apple Store ook nog eens de DFU-modus een harde reset te noemen :/ Maar ze weigeren wel uit te leggen hoe je dat activeert, zodat klanten het niet gaan uitproberen... Juistem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als jullie geen zin hebben om fouten te verbeteren meld ik het gewoon als wiki-begrip aan en dan kijken of het goed is ;o
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste anti diefstal manieren | Driesdk | iPhone algemeen | 28 | 03-03-14 00:37 |
Unlock manieren | DJxReventon | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-04-11 20:26 |
iPhone: Verschillende manieren om de iPhone te jailbreaken niet gelukt | Painore | Jailbreak | 16 | 21-10-09 16:37 |
Manieren om de iphone te krijgen op 11 juli | ruudboon | Odido (T-Mobile) | 5 | 03-07-08 23:31 |
|
|