Iphone loopt vaak vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een Iphone 4 - Jaibreak Maar de laatste week loopt hij constant vast bij apps maar ook op het homescreen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone loopt vaak vast
Ik heb sinds kort een Iphone 4 - Jaibreak
Maar de laatste week loopt hij constant vast bij apps maar ook op het homescreen en lockscreen Hoe komt dit of komt dit door een app |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wellicht komt dit door jailbreak-tweak(s) die bijvoorbeeld nog een aantal bugs bevat(ten). Je zou kunnen proberen om de jailbreak-tweaks of -apps die je het laatst geïnstalleerd hebt te verwijderen en dan telkens volledig te rebooten.
Als dat niet werkt dan zit er denk ik niets anders op dan je iPhone te herstellen en de jailbreak opnieuw uit te voeren. |
|
||||
|
||||
Welke tweaks heb je geïnstalleerd?
|
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone even nagelopen en ik heb sinds kort niks meer geinstallerd en ik heb ook al een paar tweaks verwijderd :S
|
|
||||
|
||||
Een tweak hoeft niet direct zwaar te vallen, zo bleek bij mij PerPage na een tijdje voor traagheid te zorgen bij SB.. Ik zou vooral de ingrijpendere / zwaardere tweaks bekijken als ik jou was..
Volgens mij kan een tekort aan ruimte ook schuldig zijn daaraan trouwens.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
iphone 2g loopt vaak vast | curastar | iPhone algemeen | 2 | 14-01-10 18:56 |
iphone loopt vast | Djsean | Unlock [archief] | 2 | 09-01-08 20:03 |
iPhone loopt vast | Diviance | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-10-07 12:05 |
|
|