iphone kan geen simkaart geinstaleert discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb iphone pas gekocht maar kan geen simkaart vinden ik heb al 3 sim kaarten ge probeert gin nog niet ik ben naar en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone kan geen simkaart geinstaleert
ik heb iphone pas gekocht maar kan geen simkaart vinden ik heb al 3 sim kaarten ge probeert gin nog niet ik ben naar en winkel geweest om de vragen waarom da die geen sim vind hij heeft zijn sim kaart er in gestoken van die vond hij wel en die van mij niet wie kan mij helpen wat moet ik doen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien is er sprake van een provider simlock?
|
|||
|
|||
ik denk van niet ben naar base schop geweest ze zegen dat het moet gaan
|
|
|||
|
|||
Heb je een micro sim of heb je zelf je normale simkaart geknipt ?
(er van uitgaande dat je Iphone 4 hebt natuurlijk) |
|
|||
|
|||
nee het is gwn sim kaart ik heb iphone2g
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja het is en us model
de sim kaart was ook van base zelfde als mijn simkaart |
|
||||
|
||||
Hoe oud is je simkaart? Als het een oudje is, vraag dan een nieuwe en probeer het nog eens.
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook gedeaan ik heb en nieuwe sim kaart
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps worden niet geinstaleert | JailbreakerPro | iPhone Apps | 4 | 27-05-11 23:35 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
iPhone leest geen simkaart | zuhoor | iPhone algemeen | 14 | 01-04-10 15:30 |
Iphone Kan Niet Geactiveerd Worden Met Andere Simkaart!!! | Tamer076 | iPhone algemeen | 4 | 03-01-10 02:00 |
iphone ziet geen simkaart | bako | iPhone algemeen | 17 | 10-03-09 21:13 |
|
|