//

iPhone 4 blijft hangen in stand koptelefoon

iPhone 4 blijft hangen in stand koptelefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste deskundigen, Mijn iPhone 4 blijft hangen in de stand koptelefoon, zonder aangesloten koptelefoon uiteraard. Hierdoor komt er geen geluid meer door de gewone speaker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-08-11, 18:25
Remi Langenberg Remi Langenberg is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 14
Standaard iPhone 4 blijft hangen in stand koptelefoon

Beste deskundigen,
Mijn iPhone 4 blijft hangen in de stand koptelefoon, zonder aangesloten koptelefoon uiteraard. Hierdoor komt er geen geluid meer door de gewone speaker van het apparaat. Heb m al gereset dmv indrukken van de thuis en sluimertoets, helemaal opnieuw opgestart, maar het verdwijnt niet.
Het gebeurde van het ene op het andere moment, waarbij de koptelefoon helemaal niet gebruikt is.
Enig idee hier voor een mogelijke oplossing?

Veel dank,
Groet
Remi
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-11, 22:14
MarcoDG MarcoDG is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 11
Standaard

Hallo Ik heb hetzelfde probleem met mijn 3GS (4.0.2). Ik moet bij zeggen dat een glas wijn omviel en het toestel dus even met de rug vocht aangeraakt heeft ( het ging er niet over heen). Dus logisch is een relatie met vocht. Herstarten helpt niet. Hopelijk heeft iemand een oplossing Gr. Marco de Groot

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 augustus 2011 om 22:00 ----------

Hallo Probleem is opgelost. Voor een avond iPhone in broekzak en nu doe ie het weer. Gr. Marco
  #3  
Oud 30-08-11, 23:00
rich012 rich012 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: noordwijk
Berichten: 10
Standaard

Heb ik ook een keer gehad zat er wat vuil in heb ik met wat lucht eruit geblazen .
toen was het over .
groette richard
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3gs Blijft hangen in DFU of Recoverymode, blijft zwart Frenky40 Jailbreak 2 16-08-11 21:36
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan Frenky40 iPhone algemeen 4 16-08-11 18:09
iPhone 3GS gaat niet in stand-by en blijft downloaden. Niejo iPhone algemeen 3 29-01-11 13:16
Iphone blijft hangen maniaq Archief 1 08-04-09 23:58
iPhone blijft hangen El Nino Archief 3 07-04-09 23:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:02.