Iphone 4 uit de US discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Dudes, Een maat van mij gaat half september naar de US,en wil enkele Iphone4 toestellen mee brengen. Natuurlijk zijn de simlock toestellen het goedkoopst. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 uit de US
Hoi Dudes,
Een maat van mij gaat half september naar de US,en wil enkele Iphone4 toestellen mee brengen. Natuurlijk zijn de simlock toestellen het goedkoopst. Waar moet hij op letten ??? Kunne deze toestellen unlocked worden ??? Gr, sapca |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een beetje onderzoek op dit forum leert je dat US toestellen vrijwel niet te unlocken zijn...
(alleen met de oeroude 1.59.00 baseband; die vind je nog maar zelden - 2e hands)
|
|||
|
|||
Ik dacht het wel? ik snap dat die baseband voor de Us apparaten alleen gebruikt kan worden. maar de apparaten uit de US kunnen toch ook gewoon via RedSnow op 06.16.00 (iPad baseband) worden gezet?
Als dit kan kun je hem wel gewoon unlocken. |
|
||||
|
||||
De iPad baseband werkt alleen op de 3G(S), maar niet op de 4...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit | Cdrazar | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 23:47 |
Mobiele data uit 3G ook uit? | Guuz | iPhone algemeen | 7 | 18-10-10 09:50 |
verwijderde afspraak uit ical niet uit iphone kalender | red_2003 | iTunes | 0 | 19-01-10 21:05 |
Wi-Fi aan en uit uit zichzelf?? | tikospike | Overige providers Nederland | 5 | 29-01-09 14:06 |
iPhone uit Hong Kong direct uit fabriek, waar te koop? | RRPhantom | Archief | 2 | 15-02-08 18:11 |
|
|