Modder in 3,5mm-jack discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van mij heeft zijn iphone 4 laten vallen in de modder, waarbij er modder terecht is gekomen in de 3,5mm-jack. In paniek stak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Modder in 3,5mm-jack
Een vriend van mij heeft zijn iphone 4 laten vallen in de modder, waarbij er modder terecht is gekomen in de 3,5mm-jack. In paniek stak hij zijn oortjes erin om te testen of de oortjes nog zouden werken. Dat was natuurlijk niet verstandig, maar wel begrijpelijk (paniekreactie).
Nu heeft hij intussen het meeste modder eruit kunnen pleuren met een oorstokje. Maar nu mijn vraag: kan de modder via de 3,5mm-jack ingang doorsijpelen binnen de iphone? Of is die 3,5mm-jack ingang afgesloten van de rest van de iphone? Wat moet hij nu doen? Ik heb hem al het advies gegeven om de iphone omgekeerd op tafel te zetten, zodat het nog resterende modder eruit kan lopen. Maar krijgt hij er op die manier alle modder uit of moet de iphone worden open gevezen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik denk dat je met dit probleem het beste naar de apple store kan gaan, want als er inderdaad modder doorgelopen is in de iphone zijn zij de enigen die het eruit kunnen krijgen, maar of je voor zoiets garantie krijgt weet ik niet.
|
|
|||
|
|||
Maar er kan dus modder doorlopen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone aansl. op 3.5mm aux | stanleyt | iPhone algemeen | 4 | 19-05-11 21:25 |
Zero 5 iphone 4 case (0,5mm dik) | pkaak | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 19-08-10 13:42 |
2.5mm naar 3.5mm jack | iKnidreeg | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 11-05-10 16:41 |
iphone 3gs 3.5mm mini jack uitgang te zacht | jdj86 | iPhone algemeen | 6 | 15-01-10 12:26 |
Muziek: Iphone 3,5mm plug | Gabster | Muziek, foto & video | 4 | 12-12-07 13:24 |
|
|