iPhone probleem met activatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben in het bezit van een iPhone 4 16GB en heb daarop sinds de release van iOS 5 de beta versies hier keurig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone probleem met activatie
Hallo,
Ik ben in het bezit van een iPhone 4 16GB en heb daarop sinds de release van iOS 5 de beta versies hier keurig op draaien. Toen ik op vakantie ging had ik de destijds meest recente versie er op staan, namelijk beta 3. Helaas ging mijn iPhone stuk en moest ik wachten tot na de vakantie voordat ik hem kon laten repareren. Repareren uiteindelijk gebeurd, want dockconnector was kapot. Nu wilde ik iTunes vanochtend opstarten (na deze 1,5 maand niet meer gebruikt te hebben ivm vakantie en een niet werkende iPhone), maar het bleek dat de beta 3 versie van iTunes 10.5 niet meer ondersteund werd en ik dus een nieuwere versie MOEST installeren. Het probleem was dat op mijn iPhone nog de iOS 5 beta 3 versie stond, welke dus niet kon communiceren met een andere versie van iTunes dan de beta 3 versie. Na het aanzetten van mijn iPhone kreeg ik menu wat ik moest doorlopen voor het 'activeren van mijn iPhone' dmv iTunes. Het probleem was dus: mijn iPhone communiceert niet meer met iTunes (door het verschil in versienummer), dus mijn iPhone ziet niet dat het al lang verbonden is met iTunes. Het activatie menu MOET doorlopen worden om mijn iPhone te activeren, want ik krijg ook na het resetten van mijn iPhone weer gewoon datzelfde menu op mijn scherm. Het restoren van mijn iPhone is ook niet mogelijk, omdat ik deze optie niet aan kan klikken in iTunes, aangezien mijn iPhone niet communiceert met iTunes. Ik heb dus een programma of iets nodig waarmee ik simpelweg mijn huidige firmware van mijn iPhone af kan gooien en dus gewoon de meest recente iOS 4 versie op mijn iPhone kan zetten. Iemand enig idee hoe dit mogelijk is zonder verdere toegang tot iOS en/of iTunes? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat gebeurt er als je via DFU herstelt?
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met activatie iPhone Developer Program | iPhone3G_Olé | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 16-07-11 22:37 |
Facetime activatie Probleem Iphone 4 4.2.1 KPN | zillionz | KPN | 3 | 29-03-11 13:35 |
iPhone 3G: activatie probleem iphone 3g ios 4.2 | petradebruyn | Unlock | 6 | 12-01-11 19:24 |
Iphone 4 uk activatie probleem! Simlock? | Arne.s7 | iPhone algemeen | 10 | 09-12-10 12:55 |
iPhone activatie probleem | Peter | Unlock [archief] | 3 | 19-11-07 15:07 |
|
|