//

Ipod loopt vast bij opstarten

Ipod loopt vast bij opstarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Ten eerste wil ik al zeggen dat ik niet zeker weet of dit topic hier moet, dus als dit niet is mijn excuses.... Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-09-11, 16:03
vibokip vibokip is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard Ipod loopt vast bij opstarten

Hey

Ten eerste wil ik al zeggen dat ik niet zeker weet of dit topic hier moet, dus als dit niet is mijn excuses....

Ik heb vandaag mijn Ipod gejailbreakt en wat later zette ik hem af, en weer op maar nu blijft hij hangen op het apple icoon, als ik hem met mijn pc verbind dat geeft itunes de ipod ook niet aan, wat moet ik doen?

Graag snel reactie ben vrij ongerust!


Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-11, 00:43
Jamalietjuh Jamalietjuh is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 88
Standaard

In dfu modes zetten. 10 sec home en sluit button ingedrukt houden daarna 10 sec alleen home knop
Dan ziet itunes hem en herstellen
Ps je kan ook op youtube bekijken hoe je hem in dfu modes kunt zetten als het nuet lukt ofzo
  #3  
Oud 12-09-11, 22:15
akkermansm akkermansm is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 16
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPhone 4, hij geeft alleen een appel in het display en als ik hem in dfu zet gaat hij rebooten. Uiteindelijk is hij zichtbaar in itunes, maar daar kan ik hem niet aanklikken want dan hangt itunes.
Wat moet ik doen om hem weer tot leven te krijgen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod loopt vast bij rebooten Bfw30 iPhone algemeen 1 07-11-10 13:52
iPhone 3G data backuppen via recovery mode (loopt vast bij opstarten) mohf iPhone algemeen 1 26-08-10 00:40
Iphone 3GS loopt vast bij opstarten. (na herstel) Franko iPhone algemeen 6 28-02-10 17:26
Vast lopen bij opstarten ipod touch 2g gamertje iPhone algemeen 6 18-11-09 18:04
iPhone loopt vast bij opstarten vlees91 iPhone algemeen 5 11-07-09 14:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.