Iphone 4 (4.3.3) resetten zonder update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Ik heb een vraag en hoopte dat jullie me konden helpen. Ik heb een wiite iphone 4 (4.3.3 8J2), maar sinds zo'n 2 maanden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 (4.3.3) resetten zonder update
Hi
Ik heb een vraag en hoopte dat jullie me konden helpen. Ik heb een wiite iphone 4 (4.3.3 8J2), maar sinds zo'n 2 maanden is hij super traag. Nou wou ik met itunes een restore doen maar dan update ie meteen, wat ik dus niet wil aangezien ik mn jailbreak er weer op wil gooien na de restore. Nou heb ik gezocht op t net maar ik kom er niet helemaal uit. Ik heb wel iets gevonden wat iFaith heet en ik vraag me af of ik met behulp van iFaith een restore kan doen zonder dat ik mn iphone update? En zijn hier nog risico's aan verbonden. Hoop dat t een beetje duidelijk is wat ik wil Alvast bedank edjelima |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) | sth313 | Unlock | 10 | 21-03-11 18:53 |
Iphone herstellen zonder update. | Blaze4life | iPhone algemeen | 2 | 09-02-11 05:26 |
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? | hockeyboer | Jailbreak | 1 | 30-09-10 18:23 |
Iphone start niet meer. Hoe te resetten zonder aanknop? | erikroeier | iPhone algemeen | 15 | 04-05-10 19:36 |
iPhone update zonder unlock ( 3.1.2 ) | evad | Archief | 1 | 04-12-09 21:45 |
|
|