Iphone herstellen zonder update. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Yow, Ik heb een achterlijk probleem. We zaten in de auto en een vriend van mij die vond het zo leuk om mijn toestelcode te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone herstellen zonder update.
Yow,
Ik heb een achterlijk probleem. We zaten in de auto en een vriend van mij die vond het zo leuk om mijn toestelcode te veranderen(lees:4 cijferige code) en is met zijn domme kop de code vergeten. Ach ja denk ik herstel het wel en weg is het, maar mijn iphone bevat IOs 4.1 en BB weet ik niet meer aangezien ik mijn iphone niet meer kan betreden. Maar het geval is: als ik me iphone wil herstellen gaat hij updaten en dat wil ik niet omdat ik hem graag nog wil jailbreaken en unlocken ZONDER dat ik ipad update doe enz. Conclusie: Ik wil gewoon weer kunnen bellen en toegang hebben tot mijn iphone. Van mij mag alles verwijderd worden behalve mijn contacten. Graag niet zeggen van: ja misschien heb je em wel gestolen daarom mogen we je het antwoord niet geven. 1. ik heb de aankopbon dus ik kan het zo scannen en laten zien. 2. het antwoord is al meerdere xen geven op andere topics. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Betreft het je iPhone 3G? Uit welk land is deze afkomstig?
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=Blaze4life;639626]Yow,
Ik heb een achterlijk probleem. valt wel mee.
Je kan daarna altijd nog jailbreaken (zie elders voor gebruiksaanwijzing). Succes, Eduard. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone herstellen zonder verlies van media. | WowJustin | iPhone algemeen | 4 | 07-01-11 12:27 |
iPhone: iPhone 4 herstellen naar 4.0.1 zonder SHSH (staat al 4.0.1 op) | Vsteegman | Jailbreak | 12 | 01-10-10 14:18 |
iPhone: Herstellen zonder update naar 3.1.3 | Kosmo | Jailbreak | 19 | 04-04-10 14:37 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? | Flyerbunch | Archief | 1 | 30-04-08 11:49 |
|
|