Fout Apple-id discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een crash van de iPhone 3GS (IOS 4.3.5) van mijn vriendin heb ik via iTunes de fabrieksinstellingen teruggezet. Daarbij is er echter een koppeling ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fout Apple-id
Na een crash van de iPhone 3GS (IOS 4.3.5) van mijn vriendin heb ik via iTunes de fabrieksinstellingen teruggezet. Daarbij is er echter een koppeling ontstaan met mijn Apple account (iPhone4-4.3.5) waardoor al MIJN App's werden gesynchroniseert met haar telefoon. Haar App's zijn nu verdwenen. Op haar telefoon is het juiste (haar) apple account ingesteld. Wanneer er een update o.i.d. gedaan moet worden wordt er echter om MIJN apple id-wachtwoord gevraagd. Kan iemand mij uitleggen hoe ik de juiste koppeling tussen haar telefoon met haar eigen account kan herstellen? En komen daarmee ook haar eigen App's weer terug?
De informatie/uitleg op de Apple support site klopt niet of is niet volledig. Erg dankbaar voor de juiste oplossing! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 garantie verlopen bij fout apple terwijl achterkant kapot is? | daems013 | iPhone algemeen | 0 | 16-07-11 12:08 |
Fout apple site | bako | Chat en geruchten | 4 | 19-09-10 20:05 |
fout melding met server apple | driekes | iPhone algemeen | 3 | 15-07-10 11:49 |
Fout 47 Apple trailers | ipaco | iPhone Apps | 5 | 25-08-09 21:13 |
|
|