//

3gs scherm los plz help

3gs scherm los plz help discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik ben marvin en ben nieuw op dit forum ik heb sinds 1.5jaar een iphone 3gs, altijd heel zuinig opgeweest tot dat hij op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-11, 10:51
mrv88 mrv88 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard 3gs scherm los plz help

hallo ik ben marvin en ben nieuw op dit forum

ik heb sinds 1.5jaar een iphone 3gs, altijd heel zuinig opgeweest tot dat hij op mijn schoot in de auto zat en ik uitstapte en de telefoon op de stoeprand viel, na veel gemopper toch maar eens op internet gekeken voor een reparatie en kwam uit bij MYSTRO TELECOM in groningen (zeer slechte zaak).

hij had mijn kapotte scherm vervangen door een nieuwe en dus ook alleen het scherm ( niet waar die op gemonteerd word, die heeft ie hergebruikt)

en nu laat mijn scherm aan de onderkant los, zodanig dat ik met me nagel eronder kan komen en het scherm helemaal los kan trekken van de telefoon.

mijn vraag is nu dan, kan ik het scherm er nu helemaal eraf halen en dan het stof op de display/tft eronder weg halen en het glas zelf terug plakken met kit of seconde lijm?

of hebben jullie een betere oplossing die ik zelf kan doen?

hoop dat iemand mij kan helpen.....

gr trouwe iphone gebruiker

Laatst gewijzigd door mrv88; 18-09-11 om 11:02.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? FamousD iPhone algemeen 1 20-05-11 18:52
Retina scherm (iPhone 4) vs Normaal scherm (iPhone 3GS) Yaratje iPhone algemeen 6 12-11-10 22:54
help me plz! harry907 iPhone Apps 3 31-08-10 14:22
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. Tijsvdw Archief 3 11-07-10 14:14
Help plz Ipot Archief 3 04-06-09 09:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:25.