ALLES wit...HELP !!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat iemand raad weet. Uit het niets is in ene mijn springboard compleet WIT !!!en soms wordt het zwart. Vreemde is echter dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ALLES wit...HELP !!!
Ik hoop dat iemand raad weet.
Uit het niets is in ene mijn springboard compleet WIT !!!en soms wordt het zwart. Vreemde is echter dat alles wel werkt. Wat ik zie is staus bar, en de iconen in de dock, en de zoekpagina. In de zoekpagina kan ik ook alles opzoeken aan apps en alles werkt ook als ik deze opstart...gewoon beeld ! Ook als ik op het springboard weet waar een app staat kan ik het vandaar uit opstarten...alleen ik zie dus niets ( is dus gokken waar de app ongeveer staat ). Weet iemand wat er in godsnaam aan de hand is, en veel belangrijker nog....hoe los ik het op? Herstarten springboard, normaal opnieuw opstarten, sleep en home button 10 sec vasthouden....heeft allemaal niet geholpen. Uploaded with ImageShack.us |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zo te zien heb je een pakket aan jailbreak spul geïnstalleerd aan thema's en ui tweaks en weetikwat allemaal.
Ik denk dat je probleem daarmee te maken heeft. Misschien helpt het om die tweaks te herinstalleren, etc. |
|
||||
|
||||
geen restore gedaan nee, omdat ik op mijn werk zit.
enige wat ik thuis nog gedaan had, was via cydia callbar geupdate. geen thema geinstalleerd verders. Rare is trouwens wel...als ik via dreamboard, het OSXLion thema opstart....heb ik gewoon volop beeld, totaal geen probleem daarin ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2011 om 10:16 ---------- Citaat:
heb idd wel div proggies vanuit cydia uiteraard geinstalleer, maar ben helemaal geen thema iemand. hooguit de osxlion thema |
|
||||
|
||||
Dat is toch een thema, dan, of niet? Ik zie op jouw screenshot geen enkel 'origineel' icoontje meer, vandaar dat ik dacht dat je of een thema geinstalleerd hebt en/of een shitload aan ui tweaks
|
|
||||
|
||||
Kan een slotje op !
Lag dus aan sbrotator, een update hiervan veroorzaakte dit. Maker van sbrotator is al een fix aan het maken....pfffffff |
|
||||
|
||||
Fijn dat het is opgelost!
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4g wit | xKocer | Koopinformatie en ervaringen | 1 | 10-05-10 21:46 |
iPhone 3G: IPhone 3G / 16 Wit | Sergioni | Unlock | 35 | 23-05-09 16:37 |
Bovenzijde wit.... | Chicco68 | iPhone algemeen | 4 | 26-10-08 14:50 |