Iphone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik woon in Spanje en wil een iphone4 kopen Nu kan je hem instellen op Nederlands, maar als je een app koopt krijg je daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone4
Ik woon in Spanje en wil een iphone4 kopen
Nu kan je hem instellen op Nederlands, maar als je een app koopt krijg je daar Spaanse uitleg bij. Is daar een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vrees dat uitleg regiogebonden is.Dus je krijg het in het Spaans.
Maar ik kan mij vergissen. |
|
||||
|
||||
Welke uitleg?
(In de App zelf? In de iTunes Store? ... ?)
|
|||
|
|||
Betaalkaart
Nog even terug betreft het kopen van AppS en dan Spaanse uitleg.
Kan het zijn dat als je met een spaanse kaart De iphone4 en àpps koopt, Spaanse uitleg krijgt en als je met een Nederlandse kaart de iPhone 4 hier in Spanje koopt nederlandse uitleg krijgt. Misschien een domme gedachte, maar ik zoek een oplossing, ik heb namelijk veel punten, die wil ik graag inleveren en de telefoon is dan veel goedkoper, dan hem in Nederland te kopen, zonder abonnement. |
|
||||
|
||||
Heb je een Spaanse of Nederlandse iTunes account?
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2011 om 11:05 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2011 om 11:07 ---------- Het gaat erom dat als ik een app binnen haal, is de begeleidende tekst Spaans |
|
||||
|
||||
^^ 3 maal is scheepsrecht.
Welk landkeuze heb je gekozen toen je je iTunes account aan maakte? Ik krijg, als ik inlog met mijn 2e US Store account, ook 'uitleg' in het Engels. Toen ik die account aanmaakte, had ik echter de Amerikaanse Store gekozen, dus dat kan wel kloppen. Jij hebt denk ik vanuit een Spaanse Store je account aangemaakt (al dan niet bewust) hebt, destijds. |
|
|||
|
|||
Dat had mijn man onbewust op zijn iPhone gedaan, omdat we niet beter wisten.
Maar nu ik er een ga kopen weten we hoe het moet. Allemaal bedankt, probleem is opgelost. |
|
||||
|
||||
Fijn dat het is opgelost.
Kan hier een slotje op. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone4 zondersim | ghl | iPhone algemeen | 4 | 18-07-11 17:45 |
TomTom: Overzetten op Iphone4 | cbdemik | iPhone Navigatie | 8 | 07-04-11 22:39 |
iPhone4 herstellen | Tony | iPhone algemeen | 1 | 14-03-11 09:49 |
iPhone 4: Iphone4 - 3.10.01 | markvs | Unlock | 5 | 02-02-11 22:15 |
iPhone 3GS: IPHONE4 | xxdenxx | Unlock | 14 | 10-07-10 16:32 |
|
|