Hi dual microsimkaart bestaat niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben gisteren bij een Hi winkel geweest met de vraag of ze een dual mi RAI kaart hebben voor mijn IPhone en nieuwe IPad, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hi dual microsimkaart bestaat niet?
Ik ben gisteren bij een Hi winkel geweest met de vraag of ze een dual mi RAI kaart hebben voor mijn IPhone en nieuwe IPad, maar die meneer vertelde dat dat niet bestaat. Enige optie is een prepaid mobiel internet kaart. Weet iemand of dit klopt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij Vodafone had ik hetzelfde, voorheen een normale dual sim, maar met een micro hadden ze dit niet...
|
|
||||
|
||||
Is er dan toch iets waar T-Mobile beter in is?
Hun duo-sim bestaat uit 2 simkaartjes die je beide kunt "uitbreken" tot microsim.
|
|||
|
|||
Bestaat wel hoor,gewoon een dualsim kaart online bestellen via de Hi webshop en kaartje op Micro sim maat knippen.
Heb het zelf ook zo gedaan. |
|
|||
|
|||
je kan ze toch gewoon knippen naar micro sim ???
heb hier zo,n tang liggen |
|
|||
|
|||
Vodafone heeft wel duosims: ofwel 2 microsims, ofwel 2 normale sims, ofwel 1 normale en 1 microsim.
|
|
|||
|
|||
tang?
Ik had er nog iets aan toe moeten voegen: ik ben een complete leek op dit gebied
@jandevoer: hoe kom ik aan zo'n tang? kan ik dat ook ergens laten doen? |
|
|||
|
|||
Marjolein, je kunt het ook prima zonder tang.
In vrijwel alle tel.winkels hebben ze micro-sim adapters (om van klein nr groot te kunnen) Als je zo'n adapter op je sim legt en je gebruikt een marker heb je vrijwel zonder moeite de exacte locatie en outline van een microsim op je sim getekend. Knip dit ruim uit en werk vandaar met een nagelvijl naar de ideale pasvorm. Geduld en 15 minuten en klaar. Pas regelmatig. Afvijlen kan altijd, bijvijlen wil ik ook nogsteeds graag leren ;-) Succes |
|
|||
|
|||
Voila: iFixMania.nl
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb geluk met Vodafone. Die ruilt de sim gratis(!) om voor een microsim. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Background sync in iPad bestaat niet. Waardeloos | Pete77 | iPad algemeen | 8 | 18-09-11 16:26 |
Netwerk bestaat niet meer | JailbreakerPro | KPN | 2 | 30-06-11 21:14 |
microsimkaart in iphone 3gs? | egeltje | iPhone algemeen | 4 | 07-12-10 16:53 |
Saisuke bestaat niet meer?? | janpraot | iPhone Apps | 0 | 29-07-10 15:13 |
Cydia probleem of bestaat de link niet meer? | Romek | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-07-09 21:52 |
|
|