Background sync in iPad bestaat niet. Waardeloos discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot mijn grote verbazing kwam ik, een week na aankoop van de iPad 2 achter, dat geen enkele app in de achtergrond kan werken. Om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Background sync in iPad bestaat niet. Waardeloos
Tot mijn grote verbazing kwam ik, een week na aankoop van de iPad 2 achter, dat geen enkele app in de achtergrond kan werken. Om een voorbeeld te geven, all mijn rss readers moeten eerst gestart worden voordat tie de berichten binnenhaald. Een volstrekt achterlijk idee, met name als je een Wi-Fi model hebt en alle apps gesynct wilt hebben voordat je de deur uitgaat. Ook third party apps zoals pocket informant, moet eerst gestart worden voordat hij gesychroniseerd wordt met google calendar. Als ik een datum op google calendar prikt, krijg ik geen notificatie als ik PI niet eerst heb gestart.
Ik ben dus volledig afhankelijk van mijn android toestel die alles wel netjes realtime synchroniseerd. Denkt toch dat ik maar voor de samsung galaxy tab ga. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tja als je je zo verdiept bij aankoop van spullen is hier antwoorden ook zinloos. Succes met de aankoop van je Galaxy. |
|
|||
|
|||
Als ik een dag lang geen meldingen ontvang, maar wel aan de lopende band op mijn android toestel, dan ga ik toch afvragen of ik iets verkeerds heb ingesteld. Na veel speurwerk kwam ik achter dat de kleuter nog niet heeft leren lopen. Je gaat er natuurlijk vanuit dat zo'n functie bestaat, omdat hij al in de "inferieure" android aanwezig is. Dus mijn enige hoop is dat die fucntie wel geactiveerd kan worden na het jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
Zoek eens in de App Store naar "Feedrunner with Push".
Tja, Pocket Informant. Ik heb dat appje ook gekocht omdat ik het kende van Windows Mobile en met veel plezier gebruikt heb. Op de iDevices is PI echter een ramp wat synchroniseren betreft. |
|
||||
|
||||
Misschien moet/kun je eerst iets meer over Push Notificaties lezen voor je de iPad afschrijft?
|
|||
|
|||
Die feedrunner is helaas alleen beschikbaar voor iphone. Zo'n app is natuurlijk zeer handig.
|
|
|||
|
|||
Zoals XIII zegt; via push kom je vrij ver. Ik heb bijvoorbeeld BoxCar om me op de hoogte te houden op Twitter en RSS gebied. Werkt met nog veel meer services.
En er zijn meer Apps als BoxCar beschikbaar..... |
|
||||
|
||||
Juist.
En als je denkt dat door één App de hele iPad niet deugt moet je inderdaad maar eens na gaan denken. Push is the word... |
|
|||
|
|||
"Niet deugen" is natuurlijk wat overdreven, maar het streeft wel zijn doel voorbij. Dus moet ik even wat kunst en vliegwerk uitvoeren om de ipad van een basis functie te voorzien.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? | IMECer | iTunes | 25 | 04-08-11 00:22 |
Alle iDevices: Lock Background van thema niet te zien | Melle123 | Jailbreak | 0 | 06-01-11 21:09 |
outlook sync client reageert niet - sync onmogelijk | cindyc | iTunes | 3 | 26-11-10 12:30 |
Show your iPad background! | spitfire1990 | iPad algemeen | 24 | 08-11-10 14:57 |
|
|