Homepage knop problemen iPad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vanmiddag mijn iPad laten vallen. Ik was bang dat het scherm kapot zou gaan maar die heeft geen kras. Alleen doet sinds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Homepage knop problemen iPad 2
Hallo,
Ik heb vanmiddag mijn iPad laten vallen. Ik was bang dat het scherm kapot zou gaan maar die heeft geen kras. Alleen doet sinds vanmiddag mijn homeknop het slecht. Ik moet hem heel ver naar beneden drukken voor ik een reactie heb. Soms doet hij het wel gewoon. Wat kan ik er verder nog aan doen ? Of moet ik hem laten reparen ? Ik wil mijn iPad liever niet kwijt... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
op www.dealextreme.com kan je heel voordelig nieuwe homebuttons kopen (ik geloof minder dan 2 euro). Het enige nadeel is dat je die er zelf zou moeten monteren. Dit is niet erg lastig, heb het ook al eerder bij mijn ipad gedaan. Kijk op youtube voor 'dissamblage' handleidingen.
Groetjes |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
homeknop, ipad2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mute knop en landscape knop ipad | gemakki | iPad algemeen | 17 | 22-12-10 21:23 |
Volume knop aan de zijkant heeft problemen | Kersentaart | iPhone algemeen | 0 | 25-08-09 00:06 |
|
|