inkomend gesprek weigeren/op stil discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe je een inkomend gesprek kunt wegdrukken of je Iphone op stil kan zetten? Ik heb nu het idee dat je alleen het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
inkomend gesprek weigeren/op stil
Weet iemand hoe je een inkomend gesprek kunt wegdrukken of je Iphone op stil kan zetten? Ik heb nu het idee dat je alleen het gesprek kunt aannemen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
op de zijkant zit een schuif knopje links boven in en dan zet je het geluid uit en komt ie op trillen te staan
|
|
|||
|
|||
Thanks, dat werkt goed.
Wat ik vreemd vind is dat als de Iphone actief is ik kan kiezen tussen neem op of weiger bij inkomend gesprek, als-ie op standby staat kan ik alleen opnemen kiezen. Nog tips om zo'n gesprek direct te weigeren? |
|
|||
|
|||
Het is heel makkelijk:
Gesprek weigeren = druk op het sleep/wake knopje Geluid uit, maar zonder te weigeren = druk op een van de volumeknopjes Bel jezelf, en probeer het uit |
|
||||
|
||||
Citaat:
2x drukken is ophangen dan geloof ik |
|
|||
|
|||
@ Amp. Nee hoor, bij mij niet. Over laten gaan zonder geluid/tril is bij een druk op een willekeurig volumeknopje (i.e. het bovenste of het onderste... om het even).
Maar dit is toch makkelijk te controleren? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek | bjornpieneman | iPhone algemeen | 3 | 26-02-12 16:15 |
Inkomend gesprek doorgeschakeld | Stevo | iPhone algemeen | 1 | 25-01-11 14:35 |
Achtergrond inkomend gesprek | Flipper01 | iPhone algemeen | 2 | 25-10-10 08:56 |
Hoe kan ik een gesprek weigeren als screen gelockt is? | joerieve | Archief | 1 | 27-02-10 20:21 |
Automatische sms na weigeren gesprek | kermel | iPhone Apps | 10 | 17-02-10 11:57 |
|
|