ik heb hem gehaald en het scheelt veel geld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) jongens ik kom net terug uit de vs en heb een apple iphone 3g gekocht het enige wat ik moest doen was Een Creditcard laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb hem gehaald en het scheelt veel geld
jongens ik kom net terug uit de vs en heb een apple iphone 3g gekocht het enige wat ik moest doen was
het kan DUS WEL een goedkope iphone uit de vs en als je dat ook wilt doen ga dan naar chicago want daar letten ze niet op wie de iphone koopt als iemand het maar koopt (citaat wat de medewerker zei) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mooi voor jou ! Netjes !
Maar wel vaag verhaal, want 2 topics eerder had je er nog geen, Zat je zelf in Amerika en vroeg je info. https://forum.iculture.nl/f41/i...en-update.html Maar fijn dat je er nu eentje goedkoop hebt |
|
|||
|
|||
ja omdat ik geen info kreeg ben ik zelf naar de appel store gegaan want het is nu nog maar 4 uur en ze zeiden dat ik een amerikaan moest zijn dus liet ik me oom gaan en nu heb ik de IPhone yes
|
|
||||
|
||||
Gelijk maar even je profiel veranderen dan.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
het is dus wel mogelijk
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan een foutje zijn, maar vind het wel een sterk verhaal voor iemand die het Nederlands nog niet eens goed beheerst...
|
|||
|
|||
Je geeft in je profiel aan over een 3GS te beschikken en nu hier zeg je een 3G te hebben?
Kan een foutje zijn, maar vind het wel een sterk verhaal voor iemand die het Nederlands nog niet eens goed beheerst... op me account staat gewoon 3g hoor ha en de nederlands ik vinden nog steeds moeilijk |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ha ja sorry was een foutje
|
|
||||
|
||||
Gast !
Jij hebt echt vage verhalen ! https://forum.iculture.nl/f41/i...snel-snel.html Klopt geen ***** van allemaal... mja ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heb 3.1.2, kan ik hem nu relocken met blacksn0w? | peetduck | Archief | 1 | 03-11-09 19:14 |
Zin om veel geld uit te geven... | Tommeke | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 10-07-08 09:05 |
heb jij ook veel sources op je installer ? en ben je het ZAT om als eenGEK te wachte? | GeeSee | iPhone algemeen | 4 | 02-04-08 16:47 |
Ja heb hem maar nu? | KDK | Archief | 9 | 22-12-07 23:17 |
|
|