2e vracht frankrijk? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Weet iemand wanneer de 2e vracht van iphones in frankrijk aankomt? Dan hoef je tenminste niet te reserveren en je kan je meteen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2e vracht frankrijk?
Hallo allemaal,
Weet iemand wanneer de 2e vracht van iphones in frankrijk aankomt? Dan hoef je tenminste niet te reserveren en je kan je meteen de iphone halen. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en jij denkt dat geen enkele fransman hem wil, denk dat je hem toch moet reserveren maat.
|
|||
|
|||
Citaat:
Dacht het niet he, je kan em ook bij carrefour kopen met abbo, daar kost hij 299 met 12 maanden abbo. is veel voordeliger! Alleen zakenmannen of mensen die al een abbo hebben kopen hem bij apple store. maarja de kans is idd groot dat ik moet reserveren. Laatst gewijzigd door sjalih; 25-06-10 om 13:37. |
|
|||
|
|||
En wie zegt er dat de iPhone al volledig is uitverkocht in Frankrijk?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is ook nog niet bekend wanneer de nieuwe zending gaat komen. |
|
|||
|
|||
zijn er maar 2 winkels in parijs momenteel waar je hem los kan halen of kan ik ook ergens anders terecht?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben vanmorgen geweest, heb er 8 gekocht met 3 vrienden! maar vanmiddag waren ze uitverkocht toen ik voor de 2e keer wou inkopen! Begin volgende week zouden ze er weer zijn maar het beste kan je bellen naar louvre en nummer 5 kiezen. En dan meteen aan de verkoper vragen of ze nog op voorraad zijn! |
|
|||
|
|||
Citaat:
(! komt zo schreeuwig over) |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps in frankrijk | pimoettwente | iPhone Apps | 1 | 05-08-10 21:42 |
Prepaid in frankrijk | frangipaneman | Internet in buitenland (roaming) | 13 | 23-07-10 20:30 |
Iphone 4 in Frankrijk | gkobas | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 22-07-10 00:06 |
Ipad Frankrijk | poesiekater | iPad algemeen | 7 | 06-06-10 21:41 |
Frankrijk!!! :D | borgqueenx | Chat en geruchten | 6 | 19-07-08 13:21 |
|
|