iPhone 4 kopen vanuit Engeland via Borderlinx discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag de iPhone 4 kopen het liefst morgen nog en daarom wil ik een bestellen via de Apple site in Engeland (wachttijd ca ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 kopen vanuit Engeland via Borderlinx
Ik wil graag de iPhone 4 kopen het liefst morgen nog en daarom wil ik een bestellen via de Apple site in Engeland (wachttijd ca 3 weken ik weet het) maar aangezien ik niet even snel naar Engeland kan wil ik dit doen via Borderlinx.
Heeft iemand dit al gedaan zo ja heb je de iPhone ook thuis geleverd gekregen??? Ik lees namelijk tegenstrijdige berichten dat het de ene keer wel lukt de andere keer wordt het gecancceld.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niet om het even, als je de moeite neemt om het topic over "iPhone 4 Preorder uit UK" te lezen zal je zien dat het wel lukt.
Mijn iPhone is onderweg naar Borderlinx toe en ik verwacht hem volgende week te hebben.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone kopen in Engeland | lollypop | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 13-03-11 16:06 |
iPhone 3GS kopen in Engeland | profie | Archief | 2 | 09-07-09 17:47 |
iPhone kopen in Engeland | ajw123 | Koopinformatie Rest Europa | 17 | 11-02-08 19:43 |
|
|