Iphone kopen in Engeland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag 4 of 5 iPhones in Engeland kopen. Ik wil er zelf naar toe. Ik heb gehoord dat er eerst gereserveerd moet worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone kopen in Engeland
Ik wil graag 4 of 5 iPhones in Engeland kopen. Ik wil er zelf naar toe.
Ik heb gehoord dat er eerst gereserveerd moet worden en er maximaal 2 iPhones per klant meegaan. Heeft iemand misschien nog goeie tips of een goed adres waar ik het zonder probleem kan kopen? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In één van de twee Apple Stores in Londen zal dat vast wel lukken
|
|
||||
|
||||
Lees ook deze thread: http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...re-pickup.html
|
|
|||
|
|||
ik heb het al voor het plaatsen van deze thread, doorgelezen. Maar ik wil graag weten hoe het zit als je meerdere iphones wilt kopen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Tenzij je meerdere Apple ID's hebt, en geen moeite hebt met het schuren langs Apple's regels, kun je waarschijnlijk maar twee iphones kopen. Ik herinner me ook dat die jongen in de winkel het vreemd vond dat ik er maar één kocht ... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kopen vanuit Engeland via Borderlinx | macmichel | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 08-07-10 15:54 |
iPhone 3GS kopen in Engeland | profie | Archief | 2 | 09-07-09 17:47 |
Vragen over Iphone kopen in Engeland (Apple Store) | KoenBressers | Archief | 3 | 06-06-08 22:48 |
iPhone kopen in Engeland | ajw123 | Koopinformatie Rest Europa | 17 | 11-02-08 19:43 |
|
|