//

Voorraad iPhone 4 Apple store Covent Garden?

Voorraad iPhone 4 Apple store Covent Garden? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Live vanuit Apple store regent street.. Als Pakistanen niet zouden bestaan zou ik niet achterin een 200 man tellende rij hoeven aan te sluiten en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 01-09-10, 11:35
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Live vanuit Apple store regent street.. Als Pakistanen niet zouden bestaan zou ik niet achterin een 200 man tellende rij hoeven aan te sluiten en was ik direct aan de beurt!

Werkelijk waar.. Er staan hier zo'n 200 pakistanen in de rij welke allen 2 iphones afrekenen. Sommigen worden al herkend door de medewerkers en bijna bij naam en toe naam gegroet wanneer ze bij de kassa komen.

Ik was van plan er eer mee te nemen.. Maar de hele dag in de rij staan gaat me te ver.
__________________
Appels met peren vergelijken
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 01-09-10, 11:44
vibes79 vibes79 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 25
Standaard

Je kan ook beter om 7:00 al in de rij gaan staan dan ben je 1 van de eerste, en loop je om een uur of 9 met je Iphone(s) naar buiten. Sterkte!
  #63  
Oud 03-09-10, 11:01
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vibes79 Bekijk bericht
Je kan ook beter om 7:00 al in de rij gaan staan dan ben je 1 van de eerste, en loop je om een uur of 9 met je Iphone(s) naar buiten. Sterkte!
De eerste staat om 4:00 al voor de deur aldus een van de medewerkers.
  #64  
Oud 03-09-10, 11:17
lazbart lazbart is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabulaus Bekijk bericht
De eerste staat om 4:00 al voor de deur aldus een van de medewerkers.
Welke retard gaat nou om 4 uur voor de deur staan??? Dat betekend 5 uur wachten aangezien de toko om 9 uur pas open gaat. Als je gewoon om 8 uur daar bent dan ben je na 2 uur wachten al weer buiten. You do the math...
  #65  
Oud 09-09-10, 19:16
lazbart lazbart is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Daar stond ik dan gisteren... Covent garden had geen levering gehad (kom je dus bij opening om 9.00 achter) en dus z.s.m. naar regent street. Die hadden óók al geen levering gehad dus vanaf daar naar Apple Store White City (in groot winkelcentrum) waar een colonne indiërs/pakistani alle geleverde iphones daar al hadden opgeëist. Lekker dus... maandag weer een poging...
  #66  
Oud 10-09-10, 13:18
dragx dragx is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lazbart Bekijk bericht
Daar stond ik dan gisteren... Covent garden had geen levering gehad (kom je dus bij opening om 9.00 achter) en dus z.s.m. naar regent street. Die hadden óók al geen levering gehad dus vanaf daar naar Apple Store White City (in groot winkelcentrum) waar een colonne indiërs/pakistani alle geleverde iphones daar al hadden opgeëist. Lekker dus... maandag weer een poging...
Was van plan morgenochtend een poging te wagen. Gaf men aan maandag pas nieuwe levering te verwachten of komt het door jouw eigen agenda?
  #67  
Oud 10-09-10, 20:15
lazbart lazbart is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dragx Bekijk bericht
Was van plan morgenochtend een poging te wagen. Gaf men aan maandag pas nieuwe levering te verwachten of komt het door jouw eigen agenda?
Nou wat ze aangeven is eigenlijk dat niemand enig idee heeft wanneer en hoe laat een volgende levering binnenkomt. Ze zeggen dat ze meestal 's ochtends een telefoontje krijgen dat ze die dag binnen komen. Hoe laat en hoeveel is dan niet bekend. De leveringen zijn volledig 'random' dus het is gewoon prijsschieten eigenlijk. Ik ga trouwens maandag weer, omdat dat mij goed uitkomt. Niet omdat ze maandag iets verwachten, maar dat is wel duidelijk denk ik.
  #68  
Oud 17-09-10, 10:32
robbinjanssen robbinjanssen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard

Iemand de afgelopen dagen nog geweest? Ik ga volgende week vrijdag naar London en heb in principe de vrijdag, zaterdag en zondag om 4 iPhones bij elkaar te sprokkelen. Welke store is eigenlijk het grootst? Of waar heb ik de meeste kans?
  #69  
Oud 17-09-10, 10:39
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbinjanssen Bekijk bericht
Iemand de afgelopen dagen nog geweest? Ik ga volgende week vrijdag naar London en heb in principe de vrijdag, zaterdag en zondag om 4 iPhones bij elkaar te sprokkelen. Welke store is eigenlijk het grootst? Of waar heb ik de meeste kans?
Ga in vredesnaam met een verwachting 0 (lees: NUL). Er komen zo weinig toestellen binnen, ook bij Convent Garden en er staan echt rijen dik Paki's. Diezelfde telefoon (16GB) kun je dan de dag erna voor 950 pond kopen (bij Apple 499) bij zijn broer. Ben een keer naar binnen gelopen om de prijs te vragen.
Hij kon wel iets aan de prijs, maar heb bedankt... ;-)
(foto's beschikbaar ;-) )

Ga ernaartoe met het idee: als ik m vang is ht gaaf, als niet, dan geen man overboord... (ik weet uit ervaring dat dat makkelijke gezegd is dan gedaan! ;-) )
__________________
[iPhone 5 | iPad 4 cellular | KPN | Mobile Vikings | iMac]
  #70  
Oud 17-09-10, 10:50
robbinjanssen robbinjanssen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard

En als ik op vrijdag kom, en wil reserveren voor zaterdag of zondag (mits ze dan binnenkomen)? of is dat niet mogelijk, zou wel bummer zijn als ik ze niet mee kan nemen. Dan maar naar belgie
  #71  
Oud 17-09-10, 19:05
lazbart lazbart is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbinjanssen Bekijk bericht
En als ik op vrijdag kom, en wil reserveren voor zaterdag of zondag (mits ze dan binnenkomen)? of is dat niet mogelijk, zou wel bummer zijn als ik ze niet mee kan nemen. Dan maar naar belgie
Ik ben twee keer geweest, waarvan de laatste keer afgelopen maandag. Eerste keer was geen nieuwe voorraad binnen gekomen dus vette pech. Tweede keer bij White City gehaald. Als je gaat is dat zoiezo de place to be. Alleen maar pakistani dus geen toeristen en als je rond half negen aansluit in de rij dan heb je iig een iphone, als ze in londen leveren die dag (plus eentje extra om de reiskosten eruit te halen). Succes als je gaat iig, blijft gokken...
  #72  
Oud 18-09-10, 09:20
dragx dragx is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbinjanssen Bekijk bericht
En als ik op vrijdag kom, en wil reserveren voor zaterdag of zondag (mits ze dan binnenkomen)? of is dat niet mogelijk, zou wel bummer zijn als ik ze niet mee kan nemen. Dan maar naar belgie
Vorig weekend ben ik in Londen geweest, op zaterdagochtend een eerste poging gedaan. Kwam bij Covent Garden rond 7.30 uur aan, stond er niemand. Gezien de eerdere posts, had ik al snel de hoop op gegeven. Een vriendelijke beveiliger wist te melden dat er geen voorraad was, dus snel weer mijn dag vervolgt.

Op zondag middag tijdens de reguliere openingstijden nog een keer binnen gewandeld en een praatje met een verkoper gemaakt. Hij wist te melden dat er (in ieder geval bij Covent Garden) alleen leveringen komen van maandag t/m vrijdag en dat ze daar inmiddels een aparte rij en ingang hebben voor de iPhone 4 liefhebbers. Zonder garanties gaf hij aan maandagochtend in ieder geval om 8 uur er te zijn en dat er dan een grote kans was om te slagen.

Aangezien ik maandag gewoon moest werken in Londen, toch een korte poging gewaagd. Opnieuw was ik er om 7.30 uur en dit was de situatie:



Snel weer omgedraaid en heb nu een online bestelling lopen....
  #73  
Oud 18-09-10, 14:24
lazbart lazbart is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dragx Bekijk bericht
Aangezien ik maandag gewoon moest werken in Londen, toch een korte poging gewaagd. Opnieuw was ik er om 7.30 uur en dit was de situatie:



Snel weer omgedraaid en heb nu een online bestelling lopen....
Komt bekend voor... White City Mall werkt stukken beter. Daar ben je na een uur weer weg met je nieuwe iPhone als je om 8.30 voor de deur staat. Covent Garden en Regent Street zijn een ramp.
  #74  
Oud 20-09-10, 16:23
sjoerdtk sjoerdtk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Iemand enig idee hoe het er momenteel voor staat? Nog steeds zoveel Pakistanen?

Krijg je voorrang wanneer je er slechts 1 komt halen? (en dus niet koopt voor 'de handel')
  #75  
Oud 20-09-10, 16:31
Palinghaas Palinghaas is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoerdtk Bekijk bericht
Krijg je voorrang wanneer je er slechts 1 komt halen? (en dus niet koopt voor 'de handel')
No offence, maar wat denk je zelf? Ik ben er zelf niet geweest, maar dat gebeurt natuurlijk echt niet
  #76  
Oud 20-09-10, 16:52
robbinjanssen robbinjanssen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard

De tering, die foto, best gierig eigenlijk!
Kan ik gewoon met mijn Rabopas betalen trouwens bij de Apple store? Of moet ik mijn creditcard limiet even ophogen?
  #77  
Oud 20-09-10, 16:53
fnc fnc is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

M'n neef is vanmiddag langs de apple store in covent garden geweest en de iphone's waren op dat moment uitverkocht.
  #78  
Oud 20-09-10, 16:58
sjoerdtk sjoerdtk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

OK! Klinkt niet best. Ik ga komende woensdag heen en weer. Vrees het ergste na het lezen van bovenstaande verhalen.
  #79  
Oud 20-09-10, 17:56
joey.niftrik joey.niftrik is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

Als je gewoon zorgt dat je er op tijd bij bent.. tegen de middag kun je het 100% zeker vergeten! 8u aanwezig (9u open) maak je redelijke kans. En als die paki's voorkruipen gewoon je bek open trekken dan gaan ze vanzelf naar achter.. Anders kom je nooit aan de beurt.
  #80  
Oud 21-09-10, 13:17
fnc fnc is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Een update, m'n neef was vandaag weer langs de apple store op covent garden geweest en vandaag rond het middaguur hadden ze in elk geval de iphone4 16gb op voorraad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voorraad apple store in de UK gotti Koopinformatie Rest Europa 2 09-09-10 20:12
Iphone 3G op voorraad bij Apple resellers catch Koopinformatie Nederland 3 16-08-08 11:04
Weten welke Apple Store nog voorraad heeft? forum.bericht Koopinformatie Nederland 1 24-07-08 11:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:34.