Voorraad iPhone 4 Apple store Covent Garden? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Staat een artikel over de lange rijen in UK op Mail Online. Wondered why you couldn’t find an Apple iPhone 4?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Staat een artikel over de lange rijen in UK op Mail Online.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vandaag GEEN nieuwe voorraad... alles was weg om 11 uur toen ik aan kwam kakken (mocht niet zelf vliegen, anders was ik er om 7u geweest ). Ben bij alle vier de stores geweest, maar zonder resultaat. Kon gelukkig m'n vlucht tegen een goede prijs omboeken, dus vlieg nu komende zaterdag terug. In de hoop tegen die tijd wel beet te hebben... Je zou toch zeggen dat dat dan moet lukken.
|
|
|||
|
|||
Ik ga morgen kijken, ik houd jullie op de hoogte.
|
|
||||
|
||||
Aha
Nu weet ik ook wat er bedoelt wordt met die Pakistanen ;-) |
|
|||
|
|||
Vannacht werden er zowel bij Covent Garden als Regent Street 'tickets' uitgedeeld, wat je een garantie gaf op een iphone de volgende ochtend. Dit om onrust in de rijen te voorkomen.
130 voor Regent Street, 90 voor Covent Garden. Totaal dus respectievelijk 260 en 180 iphones. Misschien op twee klanten na is alles naar pakistanen gegaan, die inmiddels ook al 's middags voor de deur staan te wachten. Het is echt onvoorstelbaar. En gruwelijk irritant. Niemand weet wanneer en hoeveel er binnenkomen. Valt geen touw aan vast te knopen. |
|
|||
|
|||
Ik hoor veel positieve verhalen over white city, denk dat ik daar mn kans ga pakken morgenvroeg
|
|
|||
|
|||
Toen ik gisteren bij White City was zeiden ze slechts een heel kleine voorraad binnen te hebben gekregen. Welke ook direct in de (vroege) ochtend weer weg was.
Blijft een lastige afweging waar te gaan staan. Regent Street en Covent Garden krijgen verreweg de meeste iPhones, maar White City en Brent Cross zullen (misschien?) iets rustiger zijn qua hoeveelheid mensen... Blijft een gok. Zeker met massa's pakistanen... Ze schijnen er echt dag in dag uit te staan. Ik heb vanmiddag ONWIJS veel geluk gehad. Alle iPhones gingen weg 's ochtends naar aan de mensen met 'tickets', die ze de avond ervoor hadden gekregen. Er bleef 0,0 over. Zowel bij Covent Garden als Regent Street. Advies gevraagd aan de manager van Regent Street: die zegt, probeer Brighton. Daar schijnt regelmatig wat over te blijven. Opzich goed te doen vanuit Londen (45min met de trein)... maar gebeld en 16 wachtenden voor me aan de lijn. Dus maar niet gedaan. Tijd - 20min denk ik- zitten lullen met de manager. Aardige vent. Heel redelijk. De security in de rijen geven verschillende verhalen. Geloof alleen dat van de manager. Zelfs het Apple personeel geeft vaak 'vaag' en wisselend advies. Uiteindelijk nog een kwartiertje blijven hangen in de store op Regent Street. Tikt die manager me op m'n rug. 'Can I speak you in private?' - 'sure' Ik moest om 14.00u terugkomen en hem dan aanspreken. Het zou dan rustiger zijn en er zou nog 1 reserve-iphone zijn welke dan voor mij zou zijn. Zo gedaan... 14.00u was ik er. Alleen hij niet. Begon 't al te vrezen. Maar het personeel wist van m'n komst, mocht meelopen vooraan in de rij en zo onopvallend mogelijk de aankoop gedaan. Super blij mee. Maar mijn advies: spreek met de manager. Zeg dat je morgen terugvliegt en speciaal voor de iPhone naar Londen bent gekomen. Dan maak je kans. Anders is het denk ik ECHT heel lastig. Tenzij ze er 1000 binnen krijgen, maar da's de laatste dagen/weken niet het geval. |
|
|||
|
|||
Vandaag biji covent garden geweest, geen succes. Denk dat ik het morgenvroeg biij regent street ga proberen, vandaag had geen enkele apple store iets binnen gekregen
|
|
|||
|
|||
Heel veel succes! Mocht het nu niet lukken, loop dan met je boardingpass in de hand naar de manager! En wees er extreem vroeg bij. Vier uur 's ochtends klinkt mss belachelijk, maar is misschien wel nodig wanneer je d'r ECHT een wilt hebben...
|
|
|||
|
|||
Helaas, gister was er ook niets binnen gekomen, vandaag niet meer wezen kijken! Moet ik toch maar uitwijken naar diensten als borderlinx.
Pakistanen vroegen er overigens 700 pond per stuk voor. Maar dan krijg je wel apple receipt erbij, ik heb ze vriendelijk bedankt voor het verhufteren van de markt |
|
||||
|
||||
dat jullie het jezelf zo moeilijk maken zeg
bestel ze gewoon of koop er 1 op het forum voor die 125 euro meer heb je er direct 1 ipv dat je 4 uur s'morgens tussen die stink pakistanen moet staan |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat vind ik hun goed recht, die zijn immers ook naar london gereisd, die pakistanen wonen in london en kopen gewoon alles op, dat is gewoon jammer (maar deels ook fout van apple) |
|
|||
|
|||
Ik ben ook van plan om hem in de UK te gaan halen. Heeft iemand nog updates van de laatste dagen?
Merci! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga er gewoon vroeg genoeg naartoe en je maakt kans. om 7u30 gaat de winkel open. De stores in Covent Garden en Regent St. Zien van opening tot sluiting zwart van het volk en zijn bijna zonde van je tijd. Succes!!! |
|
|||
|
|||
hoe staat de voorraad er tegenwoordig voor?
|
|
|||
|
|||
Hoe zit het momenteel met de voorraad van de iPhone 4 in Londen. Van het weekend ga ik naar Londen toe en ik wil er graag één meenemen..
|
|
|||
|
|||
ik ga op 20 november naar london , ik zal het via deze manier doen om hem te reserveren Apple - Reserve and Pick-up mss kun je het proberen , en hier dan weer reageren of het gelukt is,chapp?
|
|
|||
|
|||
Je kan pas 2 dagen van te voren reserveren. Dit betekent dat ik donderdag pas kan reserveren. Ik zal jullie dan op de hoogte houden..
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voorraad apple store in de UK | gotti | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 09-09-10 21:12 |
Iphone 3G op voorraad bij Apple resellers | catch | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-08-08 12:04 |
Weten welke Apple Store nog voorraad heeft? | forum.bericht | Koopinformatie Nederland | 1 | 24-07-08 12:51 |
|
|