Voorraad iPhone 4 Apple store Covent Garden? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Sta sinds half 8 in de rij en zie het resultaat, ben volgens mij de enige europeaan in de rij Echt niet meer normaal dit....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sta sinds half 8 in de rij en zie het resultaat, ben volgens mij de enige europeaan in de rij
Echt niet meer normaal dit. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is er daar dus voorraad??
|
|
||||
|
||||
is het zo erg daar dan
|
|
|||
|
|||
Er is voorraad en er sttan ik schat 200 mensen in de rij. Gelukkighebben ze iets van 12 kassa's open en gaat het nu redelijk snel
|
|
|||
|
|||
Sta je nou bij Covent Garden of bij Regent Street? Hebben ze bij de één meer dan bij de ander? Handig voor als ik over twee weekjes ook ga
|
|
|||
|
|||
Stond bij Covent garden ben nu inmiddels weer buiten met 2 Iphones. Weet niet hoe het zit in Regent street
|
|
|||
|
|||
Dus je hebt ruim vier uur in de rij gestaan??!! Da's best wel lang...ik denk dat ik Regent Street maar probeer. Die is volgens mij ook een stukje groter dus misschien ben ik dan eerder aan de beurt. Als het maar niet van het mooie weer is als we nu in Nederland hebben
|
|
|||
|
|||
Nee, heb 1,5 uur in de rij gestaan.
|
|
|||
|
|||
Ooh oke dat valt wel mee
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@joey.niftrik
Dank u weer wat geleerd! |
|
|||
|
|||
Ik ga mischien ook maar eens een bezoek brengen aan London
|
|
|||
|
|||
@vibes79
Moet je in Engeland ook nog een adres in Engeland opgeven? Ik weet dat wanneer ik een iPod in de VS kocht dat dit wel moest nml... |
|
|||
|
|||
Nee, je hoeft geen gegevens achter te laten, gewoon betalen en met 2 Iphones naar buiten lopen.
|
|
|||
|
|||
Oke das mooi. Is het trouwens ook nog een probleem als ik met dezelfde creditcard daarna nog even naar apple store regent street loop om er nog eens twee aan te schaffen? Of kan ik dan beter cash meenemen?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij maakt dat niet uit. Alleen weet niet of er daar dan voorraad is. Er staat meestal een rij en alles is binnen een uur uitverkocht.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik hoop het voor je, succes in ieder geval!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes |
|
|||
|
|||
ik ben in het weekend van 20 augustus in de Apple store aan de Regent Street in Londen geweest en daar hadden ze geen iPhones op voorraad
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voorraad apple store in de UK | gotti | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 09-09-10 21:12 |
Iphone 3G op voorraad bij Apple resellers | catch | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-08-08 12:04 |
Weten welke Apple Store nog voorraad heeft? | forum.bericht | Koopinformatie Nederland | 1 | 24-07-08 12:51 |
|
|