Dixons webwinkel casht wel,levert niet ! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Pas op met het kopen bij Dixons.nl !! Op 18.10.2011 een iPad1 64G+ 3G besteld. Prijs €449 mail gestuurd of dat het nieuwe iPads of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dixons webwinkel casht wel,levert niet !
Pas op met het kopen bij Dixons.nl !!
Op 18.10.2011 een iPad1 64G+ 3G besteld. Prijs €449 mail gestuurd of dat het nieuwe iPads of refurbished betreft. Binnen een uur een mail retour > iPads zijn beslist nieuw , verkopen geen refurbished. Dus oude iPad naar collega en dezelfde dag een iPad besteld. Levering op 19.10.2011 maar al wat er kwam...geen iPad ,bestelling online bleef ook " in behandeling " Dus 19.10 gebeld met klantenservice " sorry,iPad is niet op voorraad en komt ook niet meer , deze heeft u ook nooit kunnen bestellen " Na een moeizaam gesprek de medewerker zover kunnen krijgen om de financiele administratie te bellen om mijn geld terug te krijgen , fout Dixons , toch? Medewerker belde 10 minuten later terug " gaat morgen mee met de batch" dus geregeld! Mocht wel met € 15 korting een sleeve aanschaffen....maar niet gedaan. Helaas, 20.10 geen iPad en geen geld...bestelling nog steeds in behandeling. Toch maar weer even gebeld , medewerkster vertelde dat degene die mij geholpen had niet bereikbaar was en er ook niets gebeurd was? Na alweer een moeilijk gesprek mocht ik een iPad 2 aanschaffen met € 50 Korting...toch even € 200 meer omzetten, slim maar bedankt , doe maar niet! Ook deze medewerkster begreep dat dit toch wel een vervelende fout is en ging haar best doen om te regelen dat het geld meteen retour zou komen " u hoort nog van me" ... Reageren nergens meer op , niet op rechtsbijstand( mogen pas na 30dgn) , niet op mail...Dixons..Bah Lullig is dat de iPad nog steeds op voorraad en te bestellen is , vanuit je account gewoon te leveren...... Ondertussen een iPad 64G+3G gekocht bij Dynabyte , net as Dixons van de Bas Group ! Volgens internet van 02.2011 dus tevreden...nu nog het geld van Dixons zien te beuren... Een gewaarschuwd mens !!!! Besteld niet bij Dixons , kijk internet er maar op na Laatst gewijzigd door Bulley; 27-10-11 om 23:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Namen noteren en anders persoonlijk langsgaan en kopie afschrift meenemen voor betalingsbewijs.
|
|
|||
|
|||
Ondertussen het geld weer retour ontvangen .
De namen wist ik natuurlijk, maakte ze niets uit en de Winkels willen/kunnen niets voor je doen. Optie was naar de Bas Group te gaan maar ook deze reageerde nergens op.... Triest bedrijf dat Dixons ! Groet , Bulley |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf daar wel een ipad besteld, en de dag daarna netjes ontvangen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Webwinkel van d ixons is inderdaad een ramp, voorraden kloppen niet.
Gewoon even de winkel bellen en vrgen of ze iets voo je apart leggen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
aanbieding dixons ipad 1 | Ference | Koopinformatie Nederland | 8 | 05-06-11 09:52 |
oortjes kopen bij dixons | ruberinho | Koopinformatie Nederland | 2 | 08-02-11 11:11 |
GSMWEB levert niet ?? | arthur1995 | Odido (T-Mobile) | 3 | 06-10-10 12:23 |
garantie dixons | risb1 | iPhone algemeen | 5 | 07-06-10 19:21 |
T-Mobile bij Dixons | alo-b | Odido (T-Mobile) | 12 | 16-09-08 19:51 |
|
|