Iphone 3Gs hoeveel kan ik vragen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nog niet van plan om me iPhone te verkopen, maar ik zou wel willen weten wat ik er ongeveer voor zou kunnen vragen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3Gs hoeveel kan ik vragen?
Ik ben nog niet van plan om me iPhone te verkopen, maar ik zou wel willen weten wat ik er ongeveer voor zou kunnen vragen
Het gaat om een 3Gs 32GB zwart die al gebruikt is. Maar het heeft altijd beschermhoes gehad, en screenprotector, dus het heeft nog geen enkele kras. maar het is niet simlockvrij (ik weet ook niet van welk land het komt) het heeft OS 3.1.3 (met jailbreak om simlockvrij te maken) Maar verder werkt alles gewoon naar behoren Ik weet dat ik er niet veel voor kan vragen, maar weet iemand misschien wat redelijk zou zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
persoonlijk zou ik er weinig voor over hebben aangezien er een onbekende lock opzit welke er volgens mij lastig af te krijgen is. ik zou me daar eens in verdiepen als ik jou was. zonder lock moet ie minimaal 225 opbrengen omdat ie in goede staat verkeerd. maar das slechts mijn mening.
|
|||
|
|||
ik ben er zojuist achter gekomen dat me iPhone van Engeland komt, maar dat maakt verder niet veel uit denk ik
|
|
|||
|
|||
Wat heeft het nou voor zin wat je vraagt, je wilt je iPhone nog niet verkopen. Dus geniet er vooral van. Indien je hem wilt verkopen nu denk ik dat je niet verder gaat komen dan 150-175 euro ivm de verplichte jailbreak en unlock. suc6
|
|
||||
|
||||
Dit is geen verkoop topic.
Daarom gaat hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: JB iPhone 3Gs vragen | aapje777 | Jailbreak | 1 | 06-04-11 20:58 |
[iPhone 3G] hoeveel zou ik er voor kunnen vragen? | erwin85 | Koopinformatie Nederland | 1 | 28-08-10 13:14 |
iPhone 3G. Wat kan ik ervoor vragen? | Arjan29 | Koopinformatie en ervaringen | 2 | 14-07-10 21:39 |
Hoeveel is een belgische unthetered jailbroken 3Gs waard? | segers909 | Koopinformatie Nederland | 3 | 28-03-10 15:01 |
Waar kan ik vragen over mijn iPhone kwijt? | gielvangaal | iTunes | 2 | 27-10-09 22:52 |
|
|