iPhone 5 via Phonehouse discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo vanochtend m'n iPhone 16GB met Hi abbo op kunnen halen. Alles netjes geregeld met de Phone House. Netjes op afspraak en alles binnen een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zo vanochtend m'n iPhone 16GB met Hi abbo op kunnen halen. Alles netjes geregeld met de Phone House. Netjes op afspraak en alles binnen een 25 minuten geregeld. Hulde aan TPH!
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem!! Was 3e van T-mobile bij TPH in Steenwijk
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iPhone 5 binnen !
|
|
|||
|
|||
bij phone house gaat het per provider. in heerlen hebben ze kpn in voorraad zonder reserveringen. ik heb vodafone en was nr 1 op de lijst. vandaag hebben ze 1 zwarte 16gb vodafone binnen gekregen. VOOR MIJ
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hmm ok.. Bij mij hebben ze dus geen 32Gb binnen gekregen. Ben benieuwd wanneer ze dan zullen komen.
|
|
|||
|
|||
In roosendaal hebben ze voorraad icm KPN. Maar wie wil er nou een lease toestel.
Voor andere providers helaas niets. Sta nu op de lijst. No. 7 |
|
|||
|
|||
Makro delft/Phonehouse nog twee 16GB toestellen op voorraad om 13 uur vandaag.
Een met KPN abo de andere met tmobile. |
|
||||
|
||||
Dat 10tje is in ieder geval zonde van mijn geld geweest...
|
|
|||
|
|||
Vandaag begrepen uit betrouwbare bron dat internet reserveringen boven winkel reserveringen gaan. Overigens heeft TPH Heerlen en Maastricht nog voldoende 16gb zwart en wit modellen van KPN op voorraad.
|
|
|||
|
|||
ik heb 11 september geserveerd maar niks gehoord van tph tot nu toe en mijn amp status blijft hangen op u wordt snel gebeld
|
|
|||
|
|||
ik heb op 6 september gereserveerd al meerdere malen gebelt en bij mij zeggen ze steeds dat het op reservering van priority staat dus hoe kan t ingodsnaam dat er bij jou al staat dat je snel gebelt wordt en bij mij dat ik in de wachtrij sta , mag ik mischien weten welke versie en van welke provider jij je iphone bij de phonehouse heb gereserveerd , bij mij gaat het om een t mobil zwart 32 gig, dan ga ik namelijk morgen even boos bellen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
27 sept. besteld via de website, net gebeld voor een afleverafspraak! Had niet verwacht dat het zo snel ging met verwachte levertijd 4-8 weken...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iPhone 5 16gb Wit met Vodafone, maar zou hem nog kunnen wijzigen naar Zwart. Hadden ze ook op voorraad blijkbaar.
|
|
|||
|
|||
Vrijdag 21 september besteld via de website (vodafone 32 gb zwart) en vandaag gekregen en dat zonder priority aanbetaling!
|
Labels |
iphone5, levering, phonehouse |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4g phonehouse simlock vrij? | danny1984 | Koopinformatie Nederland | 2 | 23-01-11 18:21 |
iPhone 4 via Phonehouse | McNessie | iPhone algemeen | 39 | 26-11-10 00:31 |
iPhone 4 sneller via de Phonehouse ?? | PrittStift | Koopinformatie Nederland | 239 | 19-10-10 14:48 |
Iphone via phonehouse.nl halen of in de winkel zelf? | nickvl14 | Koopinformatie Nederland | 2 | 18-04-09 18:15 |
iPhone-deal bij The PhoneHouse | Sneaker | Koopinformatie Nederland | 6 | 12-02-09 00:51 |
|
|