Ervaringen royalphones.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ha iedereen, Is er iemand bekend/ervaren met de webshop van Homepage - www.royalphones.nl Op zich ziet het er niet verkeerd uit (de site), en o.a. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaringen royalphones.nl
Ha iedereen,
Is er iemand bekend/ervaren met de webshop van Homepage - www.royalphones.nl Op zich ziet het er niet verkeerd uit (de site), en o.a. normaal betalen via iDeal en retourneren staan als mogelijk aangegeven. De iphone 4s 16gb kost er echter 480 euro, waardoor mijn 'te goed om waar te zijn' alarm afging. Kan iemand mij deze shop aan- of afraden? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ervaring Royalphones.nl
Hallo,
Ik heb daar eerder een Samsung galaxy S3 besteld voor de prijs van 425, ik twijfelde of het wel oplichters waren, maar dat was niet zo... Ik stuurde hen een mail via de contactformulier, kreeg enkele minuten er na een antwoord. Vervolgens kwam ik langs het kantoorpand om het product af te halen... Gewoon het toestel opgehaald, dus zeker wel aan te raden. Als je het niet vertrouwd gewoon zoals ik dat heb gedaan 'ophalen' Groeten, Johan van de Berg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ervaringen braba.com | ruberinho | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 05-06-11 18:13 |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
MobileChat ervaringen | iktjilp | iPhone Apps | 71 | 05-10-08 00:12 |
Ervaringen | Tjainie | Archief | 3 | 25-08-08 14:23 |
Ervaringen ivyskin? | batalhador | iPhone accessoires en onderdelen | 34 | 21-05-08 20:27 |
|
|