Telefoon verkopen, en nu? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) LS, Ik heb zo goed als zeker mijn telefoon verkocht, maar nu wil ik niet dat degene die hem overneemt bij mijn persoonlijke gegevens kan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoon verkopen, en nu?
LS,
Ik heb zo goed als zeker mijn telefoon verkocht, maar nu wil ik niet dat degene die hem overneemt bij mijn persoonlijke gegevens kan. Zo lees ik weleens over Whatsapp die berichtjes blijft ontvangen van het oude nummer. Nu mijn vraag: Wat kan ik het beste doen om dit soort situaties te voorkomen? ps ik wil natuurlijk ook niet dat al mijn contactpersonen van iCloud verwijderd worden etc. Alvast bedankt! Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herstellen met iTunes is de enig goede manier want die iPhone heeft blijkbaar een jailbreak en dan kan je het ding niet terugzetten naar de fabrieksinstellingen op de iPhone zelf.
|
|
|||
|
|||
Excuus! Ik heb hem een week geleden geüpdate en dit niet aangepast op mijn profiel..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Over iCloud hoef je je geen zorgen te maken, daar gebeurd niets mee. http://www.appletips.nl/een-iphone-4...or-de-verkoop/ |
|
|||
|
|||
Top! Dan zal ik dit zeker op deze manier gaan doen..
Thanks |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CDMA telefoon of een GSM telefoon | volkarnhem | iPhone algemeen | 12 | 21-06-13 10:50 |
iPhone 4 verkopen | tombalfoort | Koopinformatie Nederland | 1 | 08-09-12 21:24 |
Vraag m.b.t. iphone overkopen van iemand met abo die telefoon wil verkopen... | lwaa | Koopinformatie Nederland | 9 | 16-11-11 16:54 |
iPhone 3G verkopen of..? | simonn | iPhone algemeen | 1 | 30-08-11 14:21 |
Mac OS X: iPhone verkopen | jap74 | iTunes | 1 | 23-01-11 20:54 |
|
|