iphone 5 NL los toestel discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke straat ligt die KPN winkel Apache4u?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke straat ligt die KPN winkel Apache4u?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dan zou je het bij de KPN winkel in Goes ook kunnen proberen. Ben ik net geweest voor een Nanosim en uit het gesprek bleek dat ze net daarvoor een los toestel had verkocht. Kost wel 847 euro voor een 16GB maar je moet er wat voor over hebben..
|
|||
|
|||
lol, dat is niet normaal. Dan wacht ik beter en koop ik gelijk 64GB voor dat bedrag. Afzetters.
|
|
|||
|
|||
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een voorraad:
Saturn Venlo stuurde 50 minuten geleden deze tweet: Op zoek naar de nieuwe #iPhone5 @SaturnVenlo hebben we ze nog op voorraad tot zo!!! |
|
|||
|
|||
Saturn en Mediamarkt mogen de iphone alleen icm abonnement verkopen, *sigh*
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 los toestel via Vodafone | Kubusx | Koopinformatie Nederland | 1 | 03-12-10 23:19 |
tel.nummer prepaid overzetten op los toestel iphone 4 | heide | Koopinformatie Nederland | 0 | 23-11-10 20:32 |
Iphone los toestel | Upodtouch | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-12-09 18:32 |
Los toestel 3G iPhone | gemmelos | Archief | 2 | 10-06-08 16:08 |
|
|