Ervaring www.izi2shop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door demuuk Maarja, hoe dom kun je zijn! Ik haat oplichters, maar als je bij die website besteld dan vraag je er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat die opmerking misplaatst is.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
haha mja tis gw dat je geript bent vind het erg maar ook grappig maarja )
|
|
|||
|
|||
Op de website staat ook een telefoonnummer, en zelfs een adres.
Als ik zo was behandeld zou ik de hele tijd bellen en desnoods langs gaan.. |
|
||||
|
||||
Missschien is daar alleen woestijnzand, of een lege schuur.
En staat de telefoon op een overvol antwoord apparaat.... Zo gaat dat meestal wel, met dit soort oplicht - praktijken.... Wellicht is dit nog wat handige info: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ze je oplichten doen ze uiteraard ook een vals adres opgeven! Zo makkelijk gaat het nou ook weer niet boswachter ;-) |
|
|||
|
|||
Ik heb woensdag ook bij hen een iPhone besteld, deze donderdag betaald en zins toen ook de shipped status gekregen, vanaf toen werden mails ook niet meer beantwoord..
De mensen die hierop ookal een iPhone besteld hebben, hebben jullie deze al gekregen en/of klacht ingediend bij de politie? Ik vind het echt erg dat dit gebeurd, al die zuur verdiende centen .. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Aangezien we niks meer van de rest horen hebben ze toch hun telefoon gekregen? Ben benieuwd......aangezien ik ook geen topic zie op het opgelicht forum zal het allemaal goed zijn afgelopen |
|
|||
|
|||
Jij denkt dus dat derest hun telefoon kreeg? Of denk je dat alles inorde is gekomen bij de politie? Want ergens klinkt dit voor mij een geruststelling wel..
|
|
|||
|
|||
Wat denk jij? Kijk maar eens naar mijn berichten.....
Ik heb redelijk wat tips gegeven hier in dit topic ook verteld dat iemand van de kopers een topic moest starten op boven genoemde website..... Tot op heden is er geen topic gestart daar en aangezien hier verdere geen berichten meer zijn gepost ga ik ervan uit dat het goed gaat.... Immers geen bericht is goed bericht ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Owwh kijk staat er nu dus wel op! Thanks
Netjes...... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
http://www.phonamixltd.com/ iemand ervaring ? | ibert | Koopinformatie en ervaringen | 6 | 24-09-10 08:02 |
Ervaring met www.iphonehuis.nl ?? | Iphone4owner | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 30-07-10 11:49 |
ervaring met www.123usaimport.nl | dylan313 | iPad algemeen | 2 | 29-06-10 17:01 |
Ervaring met www.mobileplaza.nl? | horstvries | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-03-08 20:31 |
Iemand ervaring met www.shopanyamericanstore.com | myplace | Koopinformatie USA | 16 | 12-03-08 22:17 |
|
|