iPad mini: 26 okt pre-order discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Morgen is de Ipad Mini pre-order te bestellen. Zit er zelf aan te denken om er wel 1 (voor mezelf) of 2 te bestellen, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPad mini: 26 okt pre-order
Morgen is de Ipad Mini pre-order te bestellen.
Zit er zelf aan te denken om er wel 1 (voor mezelf) of 2 te bestellen, en dan te kijken hoe de vraag is. Annuleren kan altijd nog... Wat denken jullie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom vraag je onze mening, je moet zelf de knoop door hakken of je er 1 of tig gaat kopen / bestellen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik ga morgen wel 10 bestellen
Mooie handel hoor |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb deze topic niet geopend om te vragen hoe de handel zal zijn.
Maar wel benieuwd naar de meningen over of het inderdaad weer zn zoitje gaat worden als met de iphone 5. ik vind het een hele normale vraag en snap daarom ook niet dat KvdS zo bot reageert. |
|
||||
|
||||
ik vraag me nog steeds af...
die vetgedrukte woorden... Dus als ik in USA zou kopen, gaat 4G in NL gewoon doen... Citaat:
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 25-10-12 om 17:01. Reden: info |
|
|||
|
|||
Model A1455 zou in EMEA moeten werken met LTE (4G):
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple - iPad - View countries with supported LTE networks. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu vraag ik me af.... als ik bij Apple Store USA Online een bestelling plaatst.... Krijg ik dan de keuze tussen At&T en Verizon&Sprint versie iPad?? van de Verizon&Sprint versie werkt op dezelfde LTE Band als in EU... |
|
||||
|
||||
Wereldwijd behalve Nederland omdat we hier zoals gewoonlijk weer eens achterlopen qua netwerk.
|
|||
|
|||
Heeft iemand een idee of als ik straks een ipad 4 en een ipad mini online bestel of deze ook daadwerkelijk 2 november geleverd worden of moet ik langer wachten zo ja ga ik denk liever naar een Mediamarkt op 2 november
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar let op. Dit is alleen de Wi-Fi versie. De 4G versie is pas 2weken later voor beide modellen :-( |
|
|||
|
|||
Citaat:
zodat als er 1 verlaat is ik in ieder geval de ander krijg.. zit namelijk zonder nu, ipad 3 vanmiddag verkocht met pijn in me hart :-( ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 oktober 2012 om 00:57 ---------- welk tijdstip zouden ze in de store moeten verschijnen weet iemand dit ?? |
|
||||
|
||||
Ik zit nog steeds te F5'en in de Apple Store, wachtende tot de nieuwe iPads te bestellen zijn.
Nog geen succes helaas* |
|
||||
|
||||
De Online verkoop zou om 08u starten dacht ik hoor
Laatst gewijzigd door scoop1; 26-10-12 om 08:52. Reden: Info |
|
||||
|
||||
ga je ook bestellen, scoop?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pre-order Mobistar | kal_el | Orange | 7 | 23-10-11 23:43 |
Pre Order iPhone 4s | iAmm | Odido (T-Mobile) | 14 | 22-10-11 15:08 |
iPhone 4 pre-order in UK | laurensd | Koopinformatie Rest Europa | 4012 | 05-12-10 22:27 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
iPad pre-order winkels/webshops | dromedaris | iPad algemeen | 12 | 15-03-10 14:24 |
|
|