iPad mini: 26 okt pre-order discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door monique2331 hallo, ik zie net op de site dat bij mycom in rotterdam de mini 16 g. zwart op voorraad is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Website: Bij iPad Mini Black: 16GB: Ophalen: Levertijd onbekend. Bezorgen: 10 dagen of langer 32GB: Ophalen: 1 van 48 winkels beschikbaar Bezorgen: Over 4-10 dagen. 64GB: Ophalen: 4 van 48 winkels beschikbaar Bezorgen: Over 4-10 dagen Bij White: Alle Versies Ophalen: Levertijd Onbekend Bezorgen: 10 dagen of langer of 4-10 dagen.
|
|
|
||||
|
||||
Kreeg deze email net uit USA over me iPad Mini 16GB White Wi-Fi + Cellular:
Dus 14e is verzend datum in USA |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze zijn dan echt zo weg want toen ik het berichtje schreef stond er nog dat er af te halen was als je op dat moment bestelde. |
|
||||
|
||||
Inmiddels heeft de dixons en de dynabyte 64gb zwart ruim op voorraad.
|
|||
|
|||
witte 16gb nergens te vinden of wel? regio Groningen.
|
|
||||
|
||||
Wit is nog nergens verkrijgbaar.
|
|
|||
|
|||
Ligt gewoon bij de Saturn. In ieder geval in A'foort heb ik ze net gezien.
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand of er een winkel met vooraad van ipad mini in noord holland? Ik heb me rot gezocht maar niks gevonden.
Laatst gewijzigd door iindoow; 12-11-12 om 12:52. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik begreep van MediaMarkt en Saturn, dat zij en nergens in NL de 16GB Mini versie verkrijgbaar is.
Enkel de 32/64GB. Echt enkel maar. Apple Store Amsterdam had vanochtend alleen 2x 64GB Zwart mini voorraad. Oberhausen had ook niets meer behalve 32GB zwart enkel Het is nu ff schaarste, maar er komt elke dag voorraad bij Apple Store Adam. als je dagelijks een mail stuurt naar amsterdam@apple.com en vraag naar de voorraad status, krijg je binnen 2u antwoord (in elk geval 3x gemaild en zeer snel antwoord gehad) en je kan verzoeken of er 1 gereserveerd kan worden voor jou, indien er voorraad is voor die specifieke mini die jij wilt.... Snelste manier is nog steeds elke keer/dag bellen naar 020 530 2200 ... Succes |
|
|||
|
|||
@Sjaakafhaak, Bij Saturn Amersfoort ben ik ook geweest, helaas hebben ze de ipad mini niet op vooraad.
@Scoop1, dank, ik ga de apple store maar bellen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thx, maar ik was telaat, die was er niet meer.
|
|
||||
|
||||
32 en 64gb wit en 64gb zwart op voorraad bij de dixons, mycom en dynabyte. Zowel online als retail.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De Ipad Mini lijkt overal zo'n beetje uitverkocht. Weet iemand of de Mini (16/32gb) nog ergens in de schappen ligt?
grt ibert
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Vandaag langs de Saturn geweest hier in Rotterdam op winkelcentrum zuidplein. 32gb wit en 64gb zwart allebei nog 24 maal op voorraad. Maar de 4g versies komen waarschijnlijk volgende week, dus ik wacht even.
|
|
|||
|
|||
Idd. De 16GB is nergens te krijgen in NL en ook nie in DUI...
Wel de 32/64GB Beperkt.. Ik heb de 4G uit usa besteld. Kreeg gister de FedEx Tracking Shipment. Natuurlijk de Cellular versie |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pre-order Mobistar | kal_el | Orange | 7 | 23-10-11 23:43 |
Pre Order iPhone 4s | iAmm | Odido (T-Mobile) | 14 | 22-10-11 15:08 |
iPhone 4 pre-order in UK | laurensd | Koopinformatie Rest Europa | 4012 | 05-12-10 22:27 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
iPad pre-order winkels/webshops | dromedaris | iPad algemeen | 12 | 15-03-10 14:24 |
|
|