iPad mini: 26 okt pre-order discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ibert Heeft iemand anders al ervaring met de leveringen van de Ipad Mini via Conrad voor de 10% kortingsregeling? Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
de datum die er aangegeven word is de datum die apple als levering bij conrad heeft. deze datum hebben zij echter al meerdere malen verplaats. ik ga denk ik mijn order annuleren en ergens anders kopen. iemand een idee waar hij op voorraad is? apple store amsterdam?? btw ik wil de 32gb white Wi-Fi+cell |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb mijn mini bij conrad geannuleerd.
Inmiddels een 32 gb Wi-Fi zwart gekocht bij dixons op zuidplein rotterdam met 10% airmiles korting voor eur 386. Me happy
|
|||
|
|||
Zojuist ook mijn order bij Conrad geannuleerd. FF wachten tot ik mijn geld terug heb, dan maar even naar Saturn oid.
|
|
|||
|
|||
Goed idee, ik had er al geen goed gevoel over. Heb er nu 1 met 10% air miles korting bij dixons
|
|
|||
|
|||
10% korting? Speciale actie? Of normaal inruilen?
|
|
|||
|
|||
Gewoon airmiles inruilen. Althans dat was de aktie een maand geleden op de website van dixons
|
|
|||
|
|||
Schandalige actie van Conrad, heb de iPad mini op 16 november besteld en de levertijd is nu 4 februari !!!! Heb em net gecancelled.
Is het misschien een idee dat iPhoneclub hier ook tegen ageert. Jullie geven Conrad wel gratis exposure, beloven van alles maar leveren niet uit. |
|
||||
|
||||
Conrad heeft de iPad 4 wel (vlak voor de Kerst) met 10% korting geleverd (bij een collega).
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is hij inmiddels voldoende op voorraad bij Apple Amsterdam?
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPad mini bij conrad ook gecanceld, 18 nov. besteld 24 jan verzenden duurt veel en veel te lang. Ik lees hier net ook dat ze zelfs 24 jan dus nog niet eens verzenden...
|
|
|||
|
|||
Bij Saturn, in Rotterdam op Zuidplein hebben ze de ipad mini op voorraad
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan niet zeggen dat het allemaal even netjes is gelopen; communicatie was redelijk beroerd en ik moest steeds zelf inloggen om te zien wat nu weer de verwachtte leverdatum zou zijn, maar er is uiteindelijk wel geleverd. (Dixons bijvoorbeeld heeft nog steeds niet gereageerd op een reservering die nog dateert van voor mijn bestelling bij Conrad.) |
|
|||
|
|||
Nou ja, ik kan ook wel zonder iPad leven. Ik heb hem toch niet echt nodig.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pre-order Mobistar | kal_el | Orange | 7 | 23-10-11 23:43 |
Pre Order iPhone 4s | iAmm | Odido (T-Mobile) | 14 | 22-10-11 15:08 |
iPhone 4 pre-order in UK | laurensd | Koopinformatie Rest Europa | 4012 | 05-12-10 22:27 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
iPad pre-order winkels/webshops | dromedaris | iPad algemeen | 12 | 15-03-10 14:24 |
|
|