//

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bulliee Alle gedupeerde naar Oplichter gesignaleerd: www.iPhonehelpdesk.nl 1 forum is wel zo gemakkelijk! en een mail sturen naar misdaad@aol.nl dit bedrijf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #581  
Oud 06-08-08, 15:26
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bulliee Bekijk bericht
Alle gedupeerde naar Oplichter gesignaleerd: www.iPhonehelpdesk.nl 1 forum is wel zo gemakkelijk!

en een mail sturen naar misdaad@aol.nl dit bedrijf www.criminaliteitsbestrijding.nl is er ook al hard mee bezig en wil graag alles weten!!
Zij bellen rond 16.00 naar mij terug hoe en wat nu verder...

En dat van geenstijl! Geweldig! Hoe kom je aan die foto!
Waar zie jij iets staan dan op geenstijl?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #582  
Oud 06-08-08, 15:37
huuuub huuuub is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

geenstijl is ermee bezig en ik heb ook niet gezegd dat ik een foto heb
  #583  
Oud 06-08-08, 15:51
luka luka is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 119
Standaard

geenstijl gaat dat echt wel eerst goed controleren....
  #584  
Oud 06-08-08, 17:00
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

Het aantal klachten over iPhonehelpdesk is sterk gestegen. Diverse mensen die al wekenlang op hun bestelde (en reeds betaalde) iPhone 3G zaten te wachten hebben nu aangifte van oplichting gedaan.

Lees verder over: iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

Tag:
  #585  
Oud 06-08-08, 17:03
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Dat was te verwachten. Ik heb mensen er nog voor gewaarschuwd.
__________________
Are you ready for this!
  #586  
Oud 06-08-08, 17:28
pim van leeuwen pim van leeuwen is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

Hoi allemaal,

ik ben ook gedupeerd door IPHD. Gelukkig heb ik de transactie per creditcard afgehandeld en kan dus middels een "betwisting" van transactie mijn geld terug gestort krijgen.

Ik vraag mij af of dit een vooropgezette scam is geweest of dat Dhr van Zanten gewoon iets heeft beloofd wat hij uiteindelijk niet waar kon maken en daarna pas het hazepad heeft gekozen. Lijkt mij niet waarschijnlijk dat meneer zo naief is dat hij met naam en toenaam mensen oplicht en hiermee denkt weg te komen...(wellicht is dit mijn naïviteit....)

In ieder geval wens ik alle gedupeerden succes!
  #587  
Oud 06-08-08, 17:32
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

Zooo, en een paar weken geleden stond ik nog op het punt om mijn geld te storten.
Ik wens iedereen sterkte en hoop dat hij gepakt word.
  #588  
Oud 06-08-08, 17:47
Henjin Henjin is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard

@profie: nee dat is hem niet. Ik heb hem gezien en gesproken, want ik heb mijn 3G aan hem doorverkocht zaterdagochtend 12 juli jl.
  #589  
Oud 06-08-08, 17:47
Mig Mig is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik heb 'm ook besteld, online. Ik heb ze een keer gebeld, en ze hielpen wel goed. Toen nog eens gebeld met de vraag wanneer ik 'm zou krijgen. Uiteindelijk maar gecancelled, op 10 juli, de dag voor de lancering. Ik had per creditcard betaald en ik heb netjes mijn geld teruggekregen. Wat wel raar was, was dat ze zeiden dat het 2 maanden zou duren voor ik mijn geld terugkreeg. Creditcardcompany gebeld en die zeiden dat ik binnen 10 dagen mijn geld terug zou krijgen, van hen, dat zij er anders achteraan zouden gaan. Binnen de 10 dagen had ik idd mijn geld terug.
  #590  
Oud 06-08-08, 17:48
ralfvd ralfvd is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 6
Standaard

Als je in de headers kijkt, dan zie je uiteindelijk het IP adres wel waar de mail vandaan gestuurd wordt:

Received: from PCvanRobbie ([62.163.121.136]) by viefep32-int.chello.at

IP adres is dus 62.163.121.136 ; dat verwijst naar een chello adres. Het is op dit moment niet 'ping-baar'.

Eventueel kan justitie bij een onderzoek de NAW gegevens opvragen van dit IP adres bij chello. Maar ik vermoed dat dit uitkomt op het adres waar nu niemand meer open gaat doen.

Laatst gewijzigd door ralfvd; 06-08-08 om 17:52.
  #591  
Oud 06-08-08, 17:49
Bazzle Bazzle is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pim van leeuwen Bekijk bericht
Ik vraag mij af of dit een vooropgezette scam is geweest of dat Dhr van Zanten gewoon iets heeft beloofd wat hij uiteindelijk niet waar kon maken en daarna pas het hazepad heeft gekozen. Lijkt mij niet waarschijnlijk dat meneer zo naief is dat hij met naam en toenaam mensen oplicht en hiermee denkt weg te komen...(wellicht is dit mijn naïviteit....)

In ieder geval wens ik alle gedupeerden succes!
Ik denk de tweede optie, ik denk dat hij niet zo'n grote vraag had verwacht en maar een klein aantal Iphones tot zijn beschikking had (ook omdat sommige wel een toestel hebben ontvangen) Ik denk dat hij simpelweg het aantal aanvragen niet meer kon leveren en toen maar het hazepad gekozen.
  #592  
Oud 06-08-08, 18:10
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ralfvd Bekijk bericht
Als je in de headers kijkt, dan zie je uiteindelijk het IP adres wel waar de mail vandaan gestuurd wordt:

Received: from PCvanRobbie ([62.163.121.136]) by viefep32-int.chello.at

IP adres is dus 62.163.121.136 ; dat verwijst naar een chello adres. Het is op dit moment niet 'ping-baar'.

Eventueel kan justitie bij een onderzoek de NAW gegevens opvragen van dit IP adres bij chello. Maar ik vermoed dat dit uitkomt op het adres waar nu niemand meer open gaat doen.
ip linkt naar amsterdam
alleen chello is meen ik niet in amsterdam??
dus zou ok via een proxy kunnen zijn
  #593  
Oud 06-08-08, 18:12
wallythewalrus wallythewalrus is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Capetown
Berichten: 26
Standaard

Voor de geinteresseerden, ik ben geloof ik 1 van de weinigen die, na veel zeuren, via de post een iPhone van IPH heeft gekregen. Gewoon aangetekend, met track en trace nummer. Op 10 Juli besteld en op 28 juli ontvangen.
  #594  
Oud 06-08-08, 18:13
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wallythewalrus Bekijk bericht
Voor de geinteresseerden, ik ben geloof ik 1 van de weinigen die, na veel zeuren, via de post een iPhone van IPH heeft gekregen. Gewoon aangetekend, met track en trace nummer. Op 10 Juli besteld en op 28 juli ontvangen.
Was het een simlockvrije zoals ze beloofd hebben?
  #595  
Oud 06-08-08, 18:30
xefuzion xefuzion is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haagze sf2 Bekijk bericht
ip linkt naar amsterdam
alleen chello is meen ik niet in amsterdam??
dus zou ok via een proxy kunnen zijn
? ik heb chello en ik zit in amsterdam, dus hoezo geen chello in amsterdam?.
  #596  
Oud 06-08-08, 18:33
huuuub huuuub is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

king.com is ook zo corrupt als de neten speel maar eens bejebeld 2
  #597  
Oud 06-08-08, 18:34
hotlikeme hotlikeme is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 4
Standaard

Mijn broer is ook door de iphonehelpdesk.nl opgelicht =( dag 600 euro!

Is nu aangifte aan het doen! Hij is ook langs dat adres geweest om te kijken en dat bestond niet eens.. =/
  #598  
Oud 06-08-08, 18:44
falkin falkin is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

ik heb op 12 juli ook een iphone gekocht bij iph, heb zojuist aangifte gedaan. Het politiebureau kon mij melden dat een van de naaste medewerkers van de heer van der Zanden reeds aangifte heeft gedaan van oplichting. Mr heeft ruim 2000 gedupeerden achtergelaten. Hij zou de rekening hebben geplundert en met een koffer vol geld afgereist zijn naar het zonnige..... aldus de medewerker.

Opgeteld 2000 x 600,00 euro. Lekkere verdienste.

Wij kunnen nu zeker fluiten naar de centen en telefoon. Deze zaak loopt bij het bureau aan de ijtunnel in Amsterdam. Het is verstandig dat iedereen aangifte gaat doen. Misschien kunnen zij in de toekomst deze vogel nog eens vangen. triest.........helaas het is niet anders.
  #599  
Oud 06-08-08, 19:18
wallythewalrus wallythewalrus is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Capetown
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chakir Bekijk bericht
Was het een simlockvrije zoals ze beloofd hebben?
Nope, maar dat maakte mij ook niet zoveel uit. Heb na veel zeuren gewoon om een gelockte gevraagd. Ik heb een T-Mobile Abbo van de baas en iPhone's hebben alleen een operator lock. Het is een Amerikaanse iPhone, T-Mobile Sim erin, aansluiten op je Mac (activeren met een Windows machine werkte niet), even wachten en je kunt er mee bellen.
  #600  
Oud 06-08-08, 19:37
makker makker is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wallythewalrus Bekijk bericht
Nope, maar dat maakte mij ook niet zoveel uit. Heb na veel zeuren gewoon om een gelockte gevraagd. Ik heb een T-Mobile Abbo van de baas en iPhone's hebben alleen een operator lock. Het is een Amerikaanse iPhone, T-Mobile Sim erin, aansluiten op je Mac (activeren met een Windows machine werkte niet), even wachten en je kunt er mee bellen.
Hmmm, vreemd. Ik had juist gelezen dat je Amerikaanse iPhones zonder unlock niet in NL kan gebruiken (ook al doe je een T-Mobile kaartje erin). Als het klopt wat jij zegt, kan je dus overal ter wereld met een Amerikaanse iPhone in het land waar Apple iPhones aanbiedt met een SIM van de betrokken provider gewoon bellen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henjin Bekijk bericht
@profie: nee dat is hem niet. Ik heb hem gezien en gesproken, want ik heb mijn 3G aan hem doorverkocht zaterdagochtend 12 juli jl.
Waarom?????

Laatst gewijzigd door iCulture; 06-08-08 om 19:43. Reden: Gebruik voortaan even de mQuote-knop. Dat houdt het overzichtelijker :)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offline kopie website op iPad evhelden iPad algemeen 3 03-01-11 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.