iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bulliee Alle gedupeerde naar Oplichter gesignaleerd: www.iPhonehelpdesk.nl 1 forum is wel zo gemakkelijk! en een mail sturen naar misdaad@aol.nl dit bedrijf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
geenstijl is ermee bezig en ik heb ook niet gezegd dat ik een foto heb
|
|
|||
|
|||
geenstijl gaat dat echt wel eerst goed controleren....
|
|
||||
|
||||
iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline
Het aantal klachten over iPhonehelpdesk is sterk gestegen. Diverse mensen die al wekenlang op hun bestelde (en reeds betaalde) iPhone 3G zaten te wachten hebben nu aangifte van oplichting gedaan.
Lees verder over: iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline Tag: |
|
||||
|
||||
Dat was te verwachten. Ik heb mensen er nog voor gewaarschuwd.
|
|||
|
|||
Hoi allemaal,
ik ben ook gedupeerd door IPHD. Gelukkig heb ik de transactie per creditcard afgehandeld en kan dus middels een "betwisting" van transactie mijn geld terug gestort krijgen. Ik vraag mij af of dit een vooropgezette scam is geweest of dat Dhr van Zanten gewoon iets heeft beloofd wat hij uiteindelijk niet waar kon maken en daarna pas het hazepad heeft gekozen. Lijkt mij niet waarschijnlijk dat meneer zo naief is dat hij met naam en toenaam mensen oplicht en hiermee denkt weg te komen...(wellicht is dit mijn naïviteit....) In ieder geval wens ik alle gedupeerden succes! |
|
||||
|
||||
Zooo, en een paar weken geleden stond ik nog op het punt om mijn geld te storten.
Ik wens iedereen sterkte en hoop dat hij gepakt word. |
|
|||
|
|||
@profie: nee dat is hem niet. Ik heb hem gezien en gesproken, want ik heb mijn 3G aan hem doorverkocht zaterdagochtend 12 juli jl.
|
|
|||
|
|||
Ik heb 'm ook besteld, online. Ik heb ze een keer gebeld, en ze hielpen wel goed. Toen nog eens gebeld met de vraag wanneer ik 'm zou krijgen. Uiteindelijk maar gecancelled, op 10 juli, de dag voor de lancering. Ik had per creditcard betaald en ik heb netjes mijn geld teruggekregen. Wat wel raar was, was dat ze zeiden dat het 2 maanden zou duren voor ik mijn geld terugkreeg. Creditcardcompany gebeld en die zeiden dat ik binnen 10 dagen mijn geld terug zou krijgen, van hen, dat zij er anders achteraan zouden gaan. Binnen de 10 dagen had ik idd mijn geld terug.
|
|
|||
|
|||
Als je in de headers kijkt, dan zie je uiteindelijk het IP adres wel waar de mail vandaan gestuurd wordt:
Received: from PCvanRobbie ([62.163.121.136]) by viefep32-int.chello.at IP adres is dus 62.163.121.136 ; dat verwijst naar een chello adres. Het is op dit moment niet 'ping-baar'. Eventueel kan justitie bij een onderzoek de NAW gegevens opvragen van dit IP adres bij chello. Maar ik vermoed dat dit uitkomt op het adres waar nu niemand meer open gaat doen. Laatst gewijzigd door ralfvd; 06-08-08 om 18:52. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
alleen chello is meen ik niet in amsterdam?? dus zou ok via een proxy kunnen zijn |
|
|||
|
|||
Voor de geinteresseerden, ik ben geloof ik 1 van de weinigen die, na veel zeuren, via de post een iPhone van IPH heeft gekregen. Gewoon aangetekend, met track en trace nummer. Op 10 Juli besteld en op 28 juli ontvangen.
|
|
||||
|
||||
Was het een simlockvrije zoals ze beloofd hebben?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
king.com is ook zo corrupt als de neten speel maar eens bejebeld 2
|
|
|||
|
|||
Mijn broer is ook door de iphonehelpdesk.nl opgelicht =( dag 600 euro!
Is nu aangifte aan het doen! Hij is ook langs dat adres geweest om te kijken en dat bestond niet eens.. =/ |
|
|||
|
|||
ik heb op 12 juli ook een iphone gekocht bij iph, heb zojuist aangifte gedaan. Het politiebureau kon mij melden dat een van de naaste medewerkers van de heer van der Zanden reeds aangifte heeft gedaan van oplichting. Mr heeft ruim 2000 gedupeerden achtergelaten. Hij zou de rekening hebben geplundert en met een koffer vol geld afgereist zijn naar het zonnige..... aldus de medewerker.
Opgeteld 2000 x 600,00 euro. Lekkere verdienste. Wij kunnen nu zeker fluiten naar de centen en telefoon. Deze zaak loopt bij het bureau aan de ijtunnel in Amsterdam. Het is verstandig dat iedereen aangifte gaat doen. Misschien kunnen zij in de toekomst deze vogel nog eens vangen. triest.........helaas het is niet anders. |
|
|||
|
|||
Nope, maar dat maakte mij ook niet zoveel uit. Heb na veel zeuren gewoon om een gelockte gevraagd. Ik heb een T-Mobile Abbo van de baas en iPhone's hebben alleen een operator lock. Het is een Amerikaanse iPhone, T-Mobile Sim erin, aansluiten op je Mac (activeren met een Windows machine werkte niet), even wachten en je kunt er mee bellen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom????? Laatst gewijzigd door iCulture; 06-08-08 om 20:43. Reden: Gebruik voortaan even de mQuote-knop. Dat houdt het overzichtelijker :) |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Offline kopie website op iPad | evhelden | iPad algemeen | 3 | 03-01-11 22:35 |
|
|