iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ter info: deze mail kreeg ik maandagavond. [FONT=Calibri]Beste Here2Stay,[/FONT] [FONT=Calibri] [/FONT] [FONT=Calibri]We hebben zoveel mail dat we nu pas aan je eerdere toe zijn, er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ter info: deze mail kreeg ik maandagavond.
[FONT=Calibri]Beste Here2Stay,[/FONT] [FONT=Calibri] [/FONT] [FONT=Calibri]We hebben zoveel mail dat we nu pas aan je eerdere toe zijn, er zijn echt 1000’en mails en er is geen doorkomen aan. Hieronder is de mail die we naar alle emailadressen hebben verzonden, wellicht in je spambox? Er zijn inderdaad mensen geweest die persoonlijk een iphone hebben gehaald, deze stonden ineens bij ons boven en er was geen weg terug, momeneel zijn we eventjes naar een andere lokatie om in alle rust te kunnen werken. Er stonden mensen aan de deur die gewoon eens een iphone kwamen bekijken met hun hele familie tot handelaren die 10-tallen iphones dachten op te kunnen kopen bij ons. Soms moesten we wel overgaan to afgave…….:S[/FONT] [FONT=Calibri] [/FONT] [FONT=Calibri]5 augustus ligt je iphone bij de postbode!![/FONT] |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Over welke mail heeft hij het??
Ik heb gereageerd naar aanleiding van het oproepje op hun site over de simlockvrije iPhone's en heb geen mail gehad. ik lees dat meerdere mensen die mail wel hebben gehad |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een mail met opties waaruit je kon kiezen, die ik dus ook niet heb gehad.
Dit was mijn mail: [FONT=Verdana]Beste Rob en/of collega,[/FONT] [FONT=Verdana]13 juli heb ik bij jullie mijn witte Iphone besteld. Sindsdien heb ik alleen contact met jullie gezocht om te vragen of het mogelijk was de Iphone op mn werk te laten bezorgen. Na mijn 4e mail kwam daar eindelijk een reactie op. Inmiddels lees ik op verschillende fora van mensen die de Iphone hebben ontvangen, mensen die na mij hebben besteld en tot in den treure contact hebben gezocht. Daar baal ik van. Wat voor nut heeft het dan eerder te bestellen?[/FONT] [FONT=Verdana]De mail met opties die jullie hebben gestuurd aan de bestellers gezien de vertraging.. ook die heb ik nooit ontvangen. Een reactie op onderstaande mail van gister..? Niets gehoord.[/FONT] [FONT=Verdana]Graag zou ik nu ook een reactie ontvangen. Aangezien de Iphones momenteel volop verstuurd lijken te worden neem ik aan dat ik die ook deze week ontvang? Graag ontvang ik dan een track en trace nummer. Ik vind het ook geen probleem even langs te fietsen. Vandaag ook gedaan, helaas niemand aanwezig op nr 392. Dus nogmaals mijn vraag: wanneer wordt mijn Iphone met autolader en hoesje bezorgd?[/FONT] [FONT=Verdana]Ik snap echt dat jullie platgebeld worden en sufgemaild, maar hopelijk tot even tijd voor deze mail.[/FONT] |
|
||||
|
||||
Sinds wanneer zit een iPhone in een kartonnen doos met piepschuim. Dat is een neppe Chinese iPhone.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou, SoCool heeft wel een punt over de verpakking.
niet of ie nep is, maar de verpakking is wel apart |
|
|||
|
|||
dan stuur je m terug , want met een neppe Chinese Iphone moet je niet blijven zitten (leest achterkant van zijn nieuwe Iphone : Assembled in China Aarghh ik heb er ook een !)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kortom: die conclusie is iets te kort door de bocht. |
|
|||
|
|||
ik hoef geen iPhone uit een kartonnen doos met piepschuim! De orginele doos, die wil ik! Grr...
|
|||
|
|||
Ik heb hem gisteren van IHP gekregen, en die zat wel in een orginele doos. Karton met piepschuim is de verpakking van het pakket. Iphone zit gewoon in een originele doos.
|
|
|||
|
|||
Ach bij mij zat de originele doos er niet bij. Niet helemaal cool, maar goed, ik heb hem.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat een drama's allemaal weer, Chinese iPhones? Er staat op bij mij: designed bij Apple California assembled in China. Logisch, daar zitten alle fabrieken toch? Er zit wel een imei nummer e.d. bij.
Ze zitten gevestigd in het centrum in Amsterdam. Je komt er wel makkelijk met de auto hoor. Nou Wally, succes met het vinden van een unlock want mij lukt het dus nog steeds niet! En die x-sims zijn dus niet veilig, daarmee kan je de sim-tray kapot maken en dus je hele iPhone. Kijk dus uit.. Wat betreft het geld terug storten: ik had 1 eerder order gecancelled en daarvan is het geld terug naar Visa geboekt maar dat duurt meestal een paar dagen. Ik heb wel een printscreen gekregen van ze, dus dat is prima in orde hoor! |
|
|||
|
|||
Macbooks worden ook in shanghai gemaakt dus ik weet niet wat jullie nu allemaal weer huilen. Wacht nou maar gewoon AF..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De kans is heel groot dat IPH een partij heeft opgekocht van iemand die de iphones in OEM verpakking had liggen. Daardoor is het mogelijk dat er geen officeel doosje bij zit. |
|
||||
|
||||
IHD krijgt commentaar en meneer romijn komt gelijk voor hun op......ben je nou zo loyaal? ik bedoel, hij is maar 1x bij jou voor de stoep geweest om een te late bestelling persoonlijk te bezorgen....dat is geen service maar zijn verplichting!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Apple leverd NIETS in oem verpakkingen. |
|
|||
|
|||
Zo te zien is het wel een OEM. Ik denk dat het wel een echte is. Maar hij kan hem ook gewoon aan itunes hangen, dan weet je het ook snel genoeg.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Offline kopie website op iPad | evhelden | iPad algemeen | 3 | 03-01-11 22:35 |
|
|