iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ilv Hey dudes niet teveel offtopic, anders worden jullie berichten verwijdert door die fijne mod. Thnx man! Ik ben erg benieuwd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Volgens track en trace krijg ik hem ook vandaag binnen. Moet zo werken dus zal waarschijnlijk morgen ophalen worden.
Heb ze gemaild of ik een unlockte toestel uit belgie of een gelockte opgestuurd gekregen heb, maar heb daar nog geen reactie op gehad. Zodra ik hem hed zal ik laten weten wat erin zat. |
|
|||
|
|||
mensen die al een track & trace hebben, wat voor iphone hebben jullie besteld? een 16 GB of 8 GB? Ik heb mijn iphone 3G 8GB namelijk al in juni besteld dus et lijkt mij dat ik hem eerder hoor te krijgen dan de meesten van jullie..
|
|
|||
|
|||
Ik heb 10 juli een 8GB besteld. Wat volgens mij echt een verschil maakt qua leveren is er achteraan zitten, bellen en mailen.
|
|
|||
|
|||
Nee die van mij schijnt uit Engeland te komen, ik heb een adresje opgedoken uit het unlock topic voor degene die belangstelling hebben .
Channie, de 16g bedoelde ik ja, ik word kierewiet van die iphones . Succes allemaal met ontvangen en achteraan zitten! |
|
|||
|
|||
Heb gisteravond nog mail van ze ontvangen met toch een vaag verhaal hoor. Dat ze gewisseld waren van locatie en iphones hadden moeten afgeven aan mensen die met hun familie op de stoep stonden en handelaren die ze gedwongen hadden. Uhuh.. Vertrouwen is er wel kleiner, maar niet groter op geworden en ik baal er een beetje van. Beetje boel.
|
|
|||
|
|||
Mijn bestelling is zojuist bezorgd door TNT.
|
|
|||
|
|||
vind ik niet gek hoor dat er mensen bij hun voor de stoep staan. Ik heb mijn bestelling 1 week terug geannuleerd. Alleen nog steeds geen geld terug, terwijl ze zeiden dat dit binnen 5 werkdagen zou gebeuren
Bellen heeft ook niet veel zin want ze drukken je gewoon weg heb ik het idee. edit: dit heb ik nog nooit meegemaakt, heb je een bestelling geannuleerd moet je nog achter je eigen geld aan. Ongelooflijk hoor... Laatst gewijzigd door Mr_Oizo; 29-07-08 om 15:14. |
|
|||
|
|||
en wat zat er in? een iPhone of een baksteen?
Ik krijg steeds vaker het idee dat dit heel normaal is bij webshops. Allemaal leuk en aardig, tot je je geld terug vraagt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en nu de foto nog met de verpakking van het pakketje...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem gelockt laten opsturen. Was het wachten zat en had geen zin meer om met excuus na excuus aan het lijntje gehouden te worden. Unlocken kan ik zelf ook wel als de tool uitkomt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mag ik wat vragen?
Waarom kopen jullie bij deze site een iphone? (die nog niet eenS unlocked zijn) terwijl je in belgie voor veel minder geld!? een geunlockte kan kopen! Ze kosten toch 575 en 685? En iN belgie maar 525! |
|
|||
|
|||
Dan hoef je de deur niet uit, is makkelijk.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Offline kopie website op iPad | evhelden | iPad algemeen | 3 | 03-01-11 22:35 |
|
|