iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Lijkt mij heeel onwaarschijnlijk Apple leverd NIETS in oem verpakkingen. Weet je dat 100% zeker? Werk jij bij Apple in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk alleen maar hardop... Echt zeker ben ik niet gezien ik niet van IPH ben en alleen maar na aanleiding van foto's van gebruikers hier een hypothetische verklaring probeer te geven. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar als ze in OEM aankomen, dan is het wel een vaag handeltje, want er komt vanuit apple niets in OEM.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
omg..wat flouw
Het lijkt mij logisch dat ze die verpakking eraf halen voor het verzendgemak, die iPod doosjes hebben een nogal onhandig formaat nl. SH1, hoe heb jij betaald, met Visa of gewoon via je eigen bank? |
|
||||
|
||||
postdozen heb je in alle formaten, dus qua verzending maakt het niet echt makkelijker.
oem verpakking....wat is dat? heb je ook fake verpakking voor echte iphones dan ik bedoel, zo komen ze uit de fabriek en zo wordt het verkocht. misschien wilden ze zelf een paar doosjes houden als aandenken lol |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple apparatuur welke niet in originele verpakking worden uitgeleverd hebben een dubieuze herkomst. Alle verpakking van Apple is juist uitstekend geschikt om als zodanig (dus zonder uitpakken) verstuurd te worden. |
|
|||
|
|||
Lees nu even de reactie van Bazzle. Dan hoeft niemand zich meer druk te maken om piepschuim, OEM, Chinezen etc.
|
|
|||
|
|||
Op 12 juli order geplaatst voor witte 16GB Iphone, betaald met CC.
Vanwege alle onduidelijkheid + mijn beperkte aanwezigheid in nederland deze periode order twee weken geleden geannuleerd. IPH zou refund doen op CC. Het heeft even geduurd maar inmiddels zie ik op mijn CC overzicht dat de over juli afgeschreven kosten in augustus worden teruggeboekt. Vanwege de drukte heeft communicatie blijkbaar een lage prioriteit bij IPH maar uiteindelijk komen ze de afspraken wel na. Eenieder succes met wachten ;-) Laatst gewijzigd door joepiphone; 02-08-08 om 23:29. |
|
|||
|
|||
Nep of niet, een iPhone hoor je in de originele doos te krijgen. Klaar. Als ik een Xbox 360 bestel dan wil ik hem ook met de originele doos en niet los in piepschuim, dat is gewoon slordig en onprofesioneel. Dan vind ik het niet zo raar dat mensen reageren met "dat is een neppe"
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is het verschil als je hem in een land wil kopen waar hij alleen met abbonement verkocht wordt en niet simlockvrij verkocht wordt.. Risico van het vak zeggen we maar.. Zie ook nergens staan op de IPH site dat het officele doosje erbij zit.. |
|
||||
|
||||
Damn leer nu eens lezen ipv deze nutteloze discussie.
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzle Ik heb hem gisteren van IHP gekregen, en die zat wel in een orginele doos. Karton met piepschuim is de verpakking van het pakket. Iphone zit gewoon in een originele doos.
|
|||
|
|||
Citaat:
En het is alleen maar een vermoeden wat ik denk.. Als je een beetje gelezen had dan had je het begrepen... :S |
|
||||
|
||||
Zullen we wel aardig blijven na elkaar toe heren?
|
|||
|
|||
Niemand meer wat ontvangen van iphonehelpdesk??
Laatst gewijzigd door harry123; 02-08-08 om 22:27. |
|
|||
|
|||
Nee, maar als het goed is zijn de simlockvrije vandaag aangekomen bij IPH.. Ben zeer benieuwd naar dinsdag..
|
|
|||
|
|||
veel mailen heeft in ieder geval ook geen enkele zin, totaal geen reaktie meer...............
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand al een simlockvrije iPhone gehad? Ik ga er morgen weer naar toe om mijn gelockte iPhone om te ruilen.. Kan daar niks mee namelijk.. het duurt allemaal zo lang. Ik heb hem trouwens wel in de originele doos. Ik denk dat dit is voor verzendgemak? Is niet echt een handig formaat dat doosje namelijk.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hey, hoe laat ga jij er morgen heen? en weet jij waar je moet zijn?? PB mij anders even het adres, ik las namelijk ergens dat ze tijdelijk op een andere lokatie zaten......... |
|
|||
|
|||
Ik ga morgen, volgens mij normale lokatie. Heb gsmst, maar krijg niks terug. Wel logisch op zondag uiteraard . Bel morgen nog wel eventjes, ga rond half 1. Zal ik al jullie verzendingen meenemen? Mogen jullie ze bij mij ophalen en openen we de champagne om het te vieren.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Offline kopie website op iPad | evhelden | iPad algemeen | 3 | 03-01-11 22:35 |
|
|