iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Johannn mag ik wat vragen? Waarom kopen jullie bij deze site een iphone? (die nog niet eenS unlocked zijn) terwijl je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze zijn trouwens duurder geworden. Ik heb voor de mijne (16GB) 630 betaald. in Belgie is die 615 op het moment. Laatst gewijzigd door nico1971; 29-07-08 om 16:57. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Plus je hebt nog de reiskosten naar belgie |
|
|||
|
|||
Ze zijn duurder geworden afgelopen weken. Toen ik die van mij bestelde betaalde je voor een 8G 540 euro. En voor 15 euro rij je vanaf mijn huis niet op en neer naar belgie.
|
|
|||
|
|||
ok. dan is het prijsverschil nog te begrijpen. wist niet dat de prijzen omhoog zijn gegaan..
dankje |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja ik snap het idd ook niet. Rij even naar Belgie en je hebt veel meer zekerheid dat je een iphone 3G ook daadwerkelijk krijgt. De mensen die bij een webwinkel bestellen nemen zelf het risico ! En als er iets mee is dan zit je ook nog met garantie etc. Ik haal m dus ook vertrouwd in Belgie !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Reserveren misschien ?? Ik vernam van een vriend van me dat in de VS ook een schaarste is en dat de mensen in de rij staan voor een iphone. Oftewel: reserveren en geduldig afwachten.
|
|
|||
|
|||
zojuist pakketje opgehaald bij het postkantoor, een iPhone, joepie, nog wel gelockt. Geen foto's nog, want ik ben op m'n werk, maar die zet ik er vanavond wel op. Één klein minpuntje nog. Ik had een witte besteld en heb een zwarte 16Gb ontvangen. Maar ik heb er een!
|
|
|||
|
|||
Ik heb toch maar ervoor gekozen mijn bestelling te cancellen en het geld terug te vragen. Ik wacht toch maar even en koop er een op het moment dat ik gewoon direct een iPhone kan krijgen. Wel zo veilig.
|
|
||||
|
||||
Het is maar wat je een klein minpuntje noemt, eerst krijg je al een gelockte opgestuurd (terwijl je eigenlijk de prijs van een geunlockte hebt betaald) en dan nog de verkeerde kleur. Het moet niet gekker worden...
|
|
|||
|
|||
Ach ja, ik heb ook een witte besteld in Amerika, omdat ik er geen vertrouwen meer in had, die komt volgende week. Dit is overigens ook een Amerikaanse. Nu nog een manier vinden om er mee te bellen
|
|
|||
|
|||
Ik ga hem maandag wel ophalen, weet iemand of ze in een woonwijk zitten of op een industrie terrein?
en heb je daar genoeg parkeer ruimte? ben totaal niet bekend in amsterdam en dus zo de weg kwijt |
|
|||
|
|||
Hoe lang heb je er nu al met al op moeten wachten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan er makkelijk parkeren, zelfs voor het gebouw heb ik gezien. Er is een gracht waar je auto goed kwijt kunt. Maar vergeet niet iets in de parkeer automaat te gooien! Het zijn namelijk echte NZB'ers die parkeerwachters. |
|
|||
|
|||
Je kunt eventueel ook in de parkeergarage bij het waterlooplein parkeren. Is dan 500 m lopen ofzo, of 700 misschien. Ben zelf afgelopen maandag geweest, maar werd niet open gedaan. Volgens mail van Rob zijn ze tijdelijk verhuisd...
|
|
||||
|
||||
Ik ben ook van plan om een Iphone te bestellen bij hun zodra er wat meer mensen hun Iphone hebben ontvangen. Wie moet allemaal nog zijn iphone ontvangen? En ik heb trouwens gemaild met ze en ze zeiden dat ze geunlockde uit italie verstuurde maar hier las ik van iemand dat hij een gelockte heeft gekregen wel een beetje raar.
|
|
|||
|
|||
Ohh menn dat er idd mensen hier blijven kopen.
Verhuisd, verkeerde bestellingen, gelockte toestellen. man wat worden jullie in t ooitje genomen. En maar blijven volhouden dat alles ok is. Wie houd je voor de gek :S Een ritje naaar belgie (voor af desnoods ff reserveren) en je hebt betaalbare zekerheid (let op dat laatste woord ) |
|
|||
|
|||
Heeft iemand eigenlijk zijn geld al terug gestort gekregen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Offline kopie website op iPad | evhelden | iPad algemeen | 3 | 03-01-11 22:35 |
|
|