iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) @pascal, en nou even een kopie van je factuur plaatsen, dan neem je alle onzekerheid weg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@pascal,
en nou even een kopie van je factuur plaatsen, dan neem je alle onzekerheid weg |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit schiet niet op natuurlijk. De gemaakte foto's zijn erg onduidelijk.
Pak een wit A4 blaadje en schrijf daarop duidelijk je naam. Zet daarop de doos van de iPhone en de iPhone zelf. Zorg er wel voor dat het geheel goed verlicht is (is nu avond). Dan maak je een foto waarop alles te zien is inclusief schaduws en de tafel(blad) met daarop het A4 blaadje etc. Vervolgens draai je de iPhone om (zodat de achterkant zichtbaar is) en dan maak je nog een foto. Maak een x aantal fotos.
|
|||
|
|||
na het oproepje over de factuur geen reaktie meer gehad..............
|
|
|||
|
|||
Er staat nu op de site dat je weer kan bestellen;
vandaag bestellen is 8 augustus ontvangen.............. |
|
|||
|
|||
Nou, zowaar een track en trace nummer gekregen na een email dat ik mijn order wilde cancellen. Het pakketje met het track en trace nummer zit in de aflever route en is op 25/7 verstuurd (vrijdag dus). Het zal mij benieuwen, een baksteen of toch een iPhone.
|
|
||||
|
||||
Ik heb antwoord gehad op mijn mail:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd. Ik heb ze zojuist ook een mail gestuurd met vraag naar de status van mijn bestelling.
Als ze dan standaard simlock vrije iphones leveren in de week van 6 augustus, vind ik het het wachten nog wel waard. Ben benieuwd wat voor reactie ik krijg. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu al een half uur geprobeerd te bellen, steeds een bezettoon, en als ik wel een kiestoon krijg dan wordt er niet opgenomen. Ik ga er straks heen.
|
|
|||
|
|||
laat ff weten hoe het gelopen is steel!
|
|
|||
|
|||
Steel, ben ook benieuwd, vraag gelijk wie onze vriend Pascal Romijn is en waarom hij wel 2 iPhones kreeg?
|
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd, ik heb zelf daar gelukkig nog niks besteld.... Maar ik wil er wel ff langs gaan als ik vandaag tijd heb... woon er ook nog geen 5 min vandaan.
|
|
|||
|
|||
Heb zojuist track en trace codes gemaild gekregen. Dus hij is onderweg nou.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het over unlockte iPhones
|
|
|||
|
|||
Wally als jij een geunlockte baksteen hebt ontvangen, let us know!
|
|
|||
|
|||
Mensen, uit vertrouwen heb ik toegestemd er weinig over te zeggen, maar ik kan jullie 100% zeker zeggen dat jullie allemaal een iPhone krijgen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Steelx heeft er inmiddels een opgehaald in Adam?
|
|
||||
|
||||
Nog meer onzin dus.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Offline kopie website op iPad | evhelden | iPad algemeen | 3 | 03-01-11 22:35 |
|
|