iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door R.A.P. The Ripper Ook heb ik IHD gevraagd waarom nog niemand op dit forum zijn toestel heeft ontvangen, ook niet diegene ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je dat niet waar kan maken, dan moet je ook niet toezeggen dat je hem verstuurd. Niet echt een visitekaartje voor je bedrijf... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
En als je vraagt om een Track & Trace nummer van het verzonden pakketje?
Dan weet je in ieder geval dat er iets is verstuurd. |
|
|||
|
|||
Nou ik ben het een beetje zat eigenlijk met de IPH, ze houden ons aan het lijntje. Ik cancel mijn order en ga naar Belgie. Kan ik nog iets meenemen voor iemand??
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook gekozen te wachten tot 5 augustus voor een simlock vrije versie van IPH.
Als dat niet gebeurt dan wordt ik ook boos. Ik will ook een IPHONE uit Belgie.Vandaag toevallig heb ik Mobilstar gebeld en ze melden dat hun IPHONES zijn met simlock....dus ik snap het niet meer.... Laatst gewijzigd door angomuzik; 25-07-08 om 21:22. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wederom niks ontvangen van IPH. Maar weer een boze e-mail gestuurd met vraag om uitleg. Gezeik!
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog niets gehad, heb vorige week al gebeld of ie gewoon gelockt kon worden opgestuurd; er werd toegestemd en ik zou hem deze week krijgen. Ik heb trouwens rond 20 juni al de 633,- overgemaakt..
|
|
|||
|
|||
Goed nieuws, ik heb weer gebeld met IPH en ik ga morgen de iphone ophalen. Ze hebben een kaartje wat ik om mijn simkaart kan doen waardoor de simlock niet meer werkt. Ik ga hem morgen ophalen, ik laat jullie morgen weten hoe en wat zodra ik meer weet. Sorry mensen, ik ga dus niet meer naar Belgie. En als deze telefoons een simlock hebben, is het probleem dus nog hetzelfde als bij IPH.
Laatst gewijzigd door Ilv; 26-07-08 om 22:47. |
|
|||
|
|||
Als dat "kaartje" werkt, zou je dat dan hier even willen laten weten?
|
|
|||
|
|||
Net maar even een mailtje gestuurd en de order gecancelled. Hij zou afgelopen donderdag al verstuurd zijn. Geen bericht ontvangen, geen koerier aan de deur, niets. Kortom, ik ben het zat. Het zal mij benieuwen of en wanneer ik m'n geld terug krijg
|
|
|||
|
|||
Nou vandaag heb ik de iPhone opgehaald met simlock. De kaartjes werken en die zijn de koop via marktplaats. Ook levert IPH straks die kaartjes erbij. Wally, je kan beter naar Amsterdam rijden en hem gelijk meenemen. Dan kun je hem zelf laten unlocken.
Laatst gewijzigd door Ilv; 26-07-08 om 22:46. |
|
|||
|
|||
welke kaartjes, X-SIM?
|
|
||||
|
||||
Waarom versturen ze dan niet als je er om vraagt en notabene betaald hebt ervoor? Sorry maar ben daar nog steeds boos om. Communicatie naar hun klanten is wat dat betreft belabberd!
Laatst gewijzigd door Channie; 27-07-08 om 01:19. |
|
|||
|
|||
Ik heb het gewoon gehad met die toko, twee keer zeggen dat 'ie opgestuurd is terwijl ik niets ontvang. Ik heb zelfs geen zin om die 1 km naar hun kantoor af te leggen om hem op te halen. Hij mag naar iemand anders. Ik regel wel een iPhone op een andere manier.
Laatst gewijzigd door wallythewalrus; 26-07-08 om 23:38. Reden: quote verwijderd op verzoek |
|
|||
|
|||
Kan me voorstellen. De enige mogelijkheid is Belgie dan.
Laatst gewijzigd door Ilv; 26-07-08 om 22:46. |
|
|||
|
|||
nou kan iemand me nou vertellen over welke 'kaartje' het gaat, hebben we hier over het x-sim of wat?
Want ik vind het zeer belangerijk om te weten omdat ik een 3G binnenkort krijg uit US van at&t. |
|
|||
|
|||
Ik weet niet wat een x-sim is, maar het is zeg maar een soort hoesje waar je je simkaart inschuift en dit geheel in de telefoon steekt. Zo kan je toch bellen, totdat de iPhone gehackt is (tot de simlock eraf is)
|
|
|||
|
|||
en wat kost dat extra kaartje/hoesje erbij?
|
|
|||
|
|||
Is onbekend, je kan het zelf regelen of daar checken of ze het regelen. Op marktplaats kost het rond de 20-40 euro.
|
|
|||
|
|||
Je weet dus niet wat voor kaartje het is , maar je krijgt hem wel gevonden op marktplaats?
Ik hou al weken het forum van het dev-team en het forum van geohot in de gaten, daar is nog geen enkele bevestigde unlock met een "hoesje" geweest. Ik hoop echt dat het blijft werken voor je, zou je 1 van de eersten zijn namelijk. Met welke provider gebruik je hem? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Offline kopie website op iPad | evhelden | iPad algemeen | 3 | 03-01-11 22:35 |
|
|