iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ilv Ja maar dan zit je dus met een telefoon zonder simlock.. Maar goed dan heb je wel een iPhone 3G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Rob (of één van de andere medewerkers) als je dit leest: geef nou eens gewoon uitleg (desnoods persoonlijk via mail of telefoon) waarom het zo lang moet duren? Niks laten horen resulteert alleen maar in scheldende klanten en dat wil je volgens mij ook niet. Of wel? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Wat ik niet begrijp is waarom er niets door de moderators gedaan wordt aan deze situatie.
|
|||
|
|||
.............
Laatst gewijzigd door joepy87; 21-08-08 om 21:30. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou jah... ze kunnen wel ''actie ondernemen'' over vervelende forummers, dus moet dat andersom ook geen probleem zijn.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het is natuurlijk kolder om te denken dat Moderators, Admin en soortgelijk hier iets aan kunnen doen. Sterker, ze moeten zich hier volkomen buiten houden want het is een zaak tussen kopers en verkoper.
Als er niet geleverd gaat worden dan is de Politie de enige die er iets aan kan en mag doen. Of verwacht iemand dat de forumleiding de "Jongens van Sportclub Wodan" of "Incassoburo Leibnitz voor al uw vorderingen" gaan charteren??? |
|
|||
|
|||
dat is het ook, maar laat ze er dan helemaal buiten blijven, dat bedoel ik Was meer cynisch bedoeld.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dit topic is gewoon handig elkaar op de hoogte te houden, wat de een al heeft ontvangen e.d.
Zoals dat verhaal van Pascal die een unlocked phone heeft ontvangen; mag hij ons vertellen waar die iPhone vandaan komt. De hack is er gewoon nog niet! Ik denk ook dat mods hier weinig mee kunnen, als het uiteindelijk nog meer uit de hand loopt, geen geld terug wordt gegeven of er wordt volgende week nog niks geleverd dan kan je hier gezamenlijk acties tegen ondernemen. |
|
|||
|
|||
Ik begin het ook een beetje zat te worden. Mijn iphone zou vorige week maandag verstuurd worden, en is ondertussen nog steeds niet binnen. Ik heb ze geemaild maar heb daar geen reacties op gekregen.
Morgen maar is proberen om ze aan de telefoon te krijgen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
EN....je hebt ervoor betaald...en er worden bij velen dingen beloofd dat niet wordt nageleeft. ik kan nu nog wel een paar zinnetjes schrijven, maar ik denk dat dat niet meer nodig is.... nog 1 ding pascal (ook al je personage nep) of rob ....ik vind je best naief om zo'n reactie hier te posten om jezelf of IHD in beter daglicht te zetten! |
|
|||
|
|||
Op meerdere forum staan exacte dezelfde berichten van die pascal romijn.....tot de laatste letter aan toe.....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed aangezien iedereen zijn frustratie op mij los laat terwijl ik alleen maar wilde laten blijken dat er nog hoop was, laat ik het hierbij. Omdat ik tot zaterdag ook nog in jullie situatie zat. De Iphone is een standaard simlock vrije Iphone. Niks hack, niks truuk. Waarschijnlijk als ik naar de doos kijk uit Belgie (handleiding in Frans en Nederlands) en franse teksten op achterkant van de doos (sorry voor de beetje onscherpe foto, ben geen fotograaf) |
|
|||
|
|||
@PASCAL;
A.hoe kan het dat jij de enige in heel Nederland bent die van IPH een unlockte telefoon ontvangen hebt, terwijl ze NB zelf op de website aangeven dat die er niet zijn? En ik er NB die dag geweest ben en gevraagd heb of ze echt geen telefoon zonder simlock hadden. B. Waarom plaats je jouw bericht bij verschillende fora, en wil je IPH in een goed daglicht zetten? Free publicity? Jouw verhaal klopt niet.. graag uitleg voordat je de benen neemt |
|
|||
|
|||
Uitleg krijg je toch niet..........
Kom op man, wees eens eerlijk, vele mensen zitten toch in een lastig parket nu en zijn gebaat bij een eerlijk antwoord (en wat hoop) |
|
||||
|
||||
Ik ga hem ergens van de week ophalen... Geen gezeur meer. Zij bieden iets aan, ik betaal en nu gaan ze leveren.
|
|
|||
|
|||
.............
Laatst gewijzigd door joepy87; 21-08-08 om 21:29. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom zou ik hoe en waarom vragen. Ik was al lang blij. Ik vind dat ondanks de slechte communicatie en lange wachttijd er toch wel een bedankje af kon. Niks Free Publicity. Alleen aan de andere mensen die al zo lang zitten te wachten, laten weten dat het toch nog kon gebeuren. Jammer dat het anders begrepen werd. |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Offline kopie website op iPad | evhelden | iPad algemeen | 3 | 03-01-11 22:35 |
|
|